آفتاب

آصفری: اسلام و انقلاب جزء لاینفک ملت ایران است

آصفری: اسلام و انقلاب جزء لاینفک ملت ایران است

آصفری گفت: اسلام و انقلاب جزء لاینفک ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، محمدحسن آصفری در همایش یادمان انقلاب که در سالن آمفی‌تئاتر کانون بسیج اراک برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و پیروزی آن در مثال مانند عید غدیر است.

وی با بیان اینکه در عیدغدیر خداوند نعمت خود را بر مسلمانان تمام کرد و با انقلاب اسلامی نیز پیروزی را برای مردم فراهم کرد افزود: امروز انقلاب اسلامی سبب شده که ایران اسلامی در دنیا محکم و استوار بدرخشد.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: ایرانی که در زمان طاغوت جایگاهی در خاورمیانه و بین کشورهای منطقه نداشت، اکنون به برکت ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی ملت ایران جایگاه بسیار خوبی در منطقه دارد.

وی با تأکید براینکه آنچه که ایران دارد به پشتوانه مردمی است که ملت‌های دیگر از آن برخوردار نیستند، گفت: جایگاه عزتمند ایران اسلامی سبب شده تیم هسته‌ای کشور با قدرت‌های بزرگ جهان به مذاکره بنشیند.

آصفری با اشاره به پاسداری از ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و قدردانی از پشتوانه عظیم ملت ایران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی مثل گرانی، تورم و بیکاری در جامعه وجود دارد و مسئولین باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی انقلاب و اسلام را جزء لاینفکی از ملت ایران عنوان کرد و افزود: امروز وظیفه همه این است که خدمت‌گزار خوبی برای این ملت ایثارگر باشیم و این توفیق الهی را ازدست ندهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، اظهار کرد: بینش و شعور سیاسی ملت ایران مهم‌ترین عامل برای ادامه مسیر انقلاب است.

انتهای پیام

کد N117257

وبگردی