آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

عراقچی در گفت‌وگو با ایسنا: مردم با حضورشان تیم هسته‌ای را با قدرت راهی مذاکرات کردند

عراقچی در گفت‌وگو با ایسنا: مردم با حضورشان تیم هسته‌ای را با قدرت راهی مذاکرات کردند

سیدعباس عراقچی تاکید کرد: عامل قدرت ایران حضور مردم است. ایران به هیچ قدرتی جز قدرت لایزال الهی و توان بالای مردم خود متکی نیست.

سید عباس عراقچی حاشیه راهپیمایی مراسم 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هر دستاوردی که در طول 35 سال داشته‌ایم از جمله استقلال،‌ پیروزی‌مان در جنگ و پشرفت‌های علمی از جمله موضوع هسته‌ای همه به خاطر حضور مردم بوده است. هر جا و در هر عرصه‌ای این نظام موفق به پیشرفت شده است به دلیل این حضور بوده است.

وی با بیان اینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن شکوهمندتر از همیشه خود را نشان داد، اظهار کرد: در آستانه آغاز دور جدید مذاکرات این حضور شکوهمند بسیار ارزشمند بود و قوت قلب و اعتماد به نفس به مذاکره‌کنندگان داد که ملت ایران در همه عرصه‌ها حضور مستحکم دارند و در مقابل همه فشارها و سختی‌ها ایستادگی می‌کند.

عراقچی با ابراز تقدیر و تشکر از حضور مردم و بیان احساساتی که نسبت به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان داشتند گفت: ما هم امروز جزئی از این دریای بی کران بودیم و از محبت بی‌مانند مردم بهره‌مند شدیم آنقدر که مردم بسیار به ما قوت قلب و انرژی دادند و می توانم بگویم که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران را با محبت‌های خود با قدرت و صلابت راهی مذاکرات کردند.

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه رابطه مردم و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباطی عاطفی و قلبی است گفت: مردم امروز پیام‌های بسیار مثبت و محبت‌آمیزی به ما اعلام کردند.

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و نزدیکی مردم و مسوولان در عین حال گفت: همراهی مردم با مسوولان تا جایی است که آنها در خط اصیل انقلاب و مقام معظم رهبری و تامین منافع کشور حرکت کنند.

انتهای پیام

کد N117218

وبگردی