آفتاب
فجر 92، حماسه وحدت و امید

شکوه راهپیمایی 22 بهمن/ شرح این عاشقی و حضور نگنجند در سخن

شکوه راهپیمایی 22 بهمن/ شرح این عاشقی و حضور نگنجند در سخن

تبریز - ایرنا - شرح و توصیف حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سخن نمی گنجد و قلب شهر تبریز در میدان نماز نمود عینی این واقعیت است.

به گزارش ایرنا، شریان گسترده مردم که از ساعت 10 صبح امروز از کوچه پس کوچه ها و خیابانهای شهر تبریز آغاز شده چون سیلی خروشان به سمت میعادگاه عاشقان در میدان نماز جاری گردید و هر لحظه بر حجم جمعیت افزوده شد.

یک شهروند تبریزی به خبرنگار ایرنا گفت: 35 سال از نظام و انقلاب حفاظت کرده ایم و با حضور در جشن طلیعه سی و ششمین سالگرد این انقلاب میثاق خود را با اهداف نظام اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید می کنیم.

ˈحسن کوه اسدیˈ اظهار کرد: با اطاعت از ولی فقیه از آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد و این حضور گسترده مردم در راهپیمایی به خوبی این مطلب را ثابت می کند.

عضو تشکلهای کارگری آذربایجان شرقی نیز گفت: وفاداری مردم به نظام ثابت شده و انسجام و شرکت گسترده مردم همیشه آن را به دشمنان نشان داده است.

وی افزود: دشمنان همواره با تفکر ایجاد تفرقه و جدا کردن مردم از صفوف انقلاب دست از توطئه بر نمی دارنداماو مردم با این حضور می گویند تا زمانی که دشمنان انقلاب افکار پلیدی دارند مردم نیز بیدارند.

ˈعلی فراقیˈ ادامه داد: پرچم در دست مردم نماد وفاداری آنان به نظام و همراهی همیشگی در حمایت از حکومت اسلامی است و بر این اساس هم از مذاکرات هسته ای مسوولان که با حفظ عزت نظام همراه بوده حمایت می کنیم.

یک دانشجوی مکانیک دانشگاه تبریز نیز گفت: جوانان این مرز و بوم با بصیرت همواره از ولی فقیه تبعیت خود را اعلام می کنند و امروز از آن روزهایی است که ولایتمداران و علاقه مندان انقلاب با بینش عمیق خود پیام خاصی را به سردمداران تحریمها دارند.

ˈامیر زارع دیباˈ اظهار کرد: گزینه مردم ایران همیشه طرفداری از نظام و صلح و آرامش در جهان است و فناوری صلح آمیز هسته ای را نیز با این هدف دنبال می کند، اما دشمنان انقلاب آن را طور دیگری به افکار عمومی جهان نشان می دهند.

یک پیرمرد 78 ساله تبریزی هم گفت: به همراه خانواده و نوه ها به راهپیمایی آمده ام تا بگویم ایرانیان از پیر و جوان و نسل قدیم و جدید در خصوص صیانت از انقلاب از جان خود می گذرند و اتفاق نظر دارند.

ˈمحمدتقی ایزدیˈ افزود: مردم همچنان به آرمانهای انقلاب اسلامی وفادار هستند و از آن کوتاه نمی آیند و با اعتقاد به صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع می کنیم.

دیگر شهروند تبریزی گفت: حضور مردم در راهپیمایی بگونه ای حمایت از دیپلماسی تیم هسته ای کشور است که این شور و شوق حضور هم پشتوانه سیاسی برای آنها است و دلگرم کننده برای تلاش بیشتر برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر در صحنه های بین المللی است.

ˈعلی حقپرستˈ با اشاره به حجم بالای حضور مردم در راهپیمایی امسال اضافه کرد: شرکت گسترده مردم در راهپیماییها در مقاطع مختلف انقلاب همواره موجب حمایت از نظام بوده که عقب نشینی دشمنان را به دنبال داشته است.

7223/587
کد N117181

وبگردی