آفتاب
فجر 92؛ حماسه وحدت و امید؛

صالحی:کشورهای 1+5 باید تاوان ماجراجویی سیاسی را بدهند

صالحی:کشورهای 1+5 باید تاوان ماجراجویی سیاسی را بدهند

تهران-ایرنا - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در مذاکرات آینده ایران و گروه 1+5 طرف مقابل اگر عاقل باشد، حمایت مردم ایران را در راهیپمایی 22 بهمن می بینند و اگر بخواهند ماجراجویی سیاسی کنند باید تاوان این ماجراجویی را خودشان بدهند.

«علی اکبر صالحی» روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن این مطلب را در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درمورد دور جدید مذاکرات در روزهای آینده بیان کرد.

وی اظهارداشت: حمایت مردم از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای کاملا در مذاکرات روزهای آینده تاثیرگذار خواهد بود.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرنا درمورد حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن تجدید حیات ملت بزرگ ایران است که سال ها تحت یوق ستم استکبار بودند و اراده کردند که تحدید حیات پیدا کنند.

وی با بیان این کهو این به برکت انقلاب محقق شد،افزود: مردم ایران پس از انقلاب از یک حیات طیبه مستقلی برخوردار شدند که این حیات طیبه باعث نشاط آفرینی مردم شده است.

معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا اعلام می کنند که ایران کشور مستقل تمام عیار است که در بستر باورهای دینی خود حرکت می کند و هیچگاه یوق بردگی را به گردن نخواهد گرفت.

صالحی همچنین در پاسخ به سوالی درمورد توصیه رهبر معظم انقلاب به مسوولان دولتی و منتقدین؟ گفت: این یک توصیه حکمت آمیز است که منتقدین داخلی را نباید غیرخودی تلقی کنیم چرا که آنان از خانواده ما هستند و همدیگر را ارشاد می کنیم که امور اصلاح شود.

وی افزود: اما اگر خارج از خانواده کسانی که خیرخواه ما نیستند، حرف هایی را می زنند ما باید حواسمان جمع باشد و حرف های آنان را تکرار نکنیم.

سیام(4)**9254**9132**1336
کد N117157

وبگردی