آفتاب
فجر 92، حماسه وحدت و امید:

رضایی: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از حمایت آنان از مذاکرات هسته ای است

رضایی: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از حمایت آنان از مذاکرات هسته ای است

تهران - ایرنا - دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام حمایت مردم از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای را بسیار موثر دانست و گفت: حضور گسترده تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن 92 نیز نشان از حمایت آنان از مذاکرات هسته ای دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محسن رضایی» روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایرنا در زمینه حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای، این مطلب را عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرنا درباره پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: پیام این حضور این است که مردم بزرگ ترین منبع قدرت ما هستند و نباید این قدرت را از دست دهیم و به هر قیمتی است ما باید مردم را در صحنه نگه داریم.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته مردم چون انقلاب را برای خود می دانند منتظر مسوولان کشور نمی مانند، اما مسوولان باید قدر حضور ملت را بدانند و بدانند که قدرت اصلی در دست ملت ایران است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره توصیه رهبر معظم انقلاب به مسوولان دولتی و منتقدین چیست؟ اظهار داشت: بدون سعه صدر نمی توان کشور را اداره کرد.

رضایی ادامه داد: انسان ها باید ظرفیت داشته باشند و کسانی نیز که انتقاد می کنند باید انتقادشان منصفانه باشد، چون انتقاد منصفانه به نفع دولت است و دولت نیز باید با آغوش باز انتقاد منصفانه را قبول کند.

رضایی افزود: ما در کشور نیاز به تحمل پذیری و انصاف داریم و هر زمان این موضوع در کشور اجرا شد ما در کشور مشکلی نخواهیم داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شما به دولت مشاوره می دهید؟ گفت: هر زمان از من بخواهند در این زمینه دریغ نمی کنم و در بحث بودجه سال آینده نیز از من پیشنهاد خواستند که من پیشنهادات خود را به دولت دادم البته در رابطه با سبد کالا کسی از من نظر نخواست.

سیام(3)**9254**9132**1535
کد N117124

وبگردی