آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

سلیمی: مردم ایران نفی سلطه‌پذیری را فریاد زدند

سلیمی: مردم ایران نفی سلطه‌پذیری را فریاد زدند

علیرضا سلیمی گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز نفی سلطه‌پذیری را فریاد زدند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، اظهار داشت: 22 بهمن روز ظهور قدرت خداوند در کشور است، روزی است که اراده مردم بر کاخ پوشالی ظلم مستولی و روح خدا در مردم انقلاب متبلور شد.

وی افزود: مردم ایران با انسجام و همبستگی و با محوریت امام (ره) توانستند معجزه قرن را خلق کنند و این روز قطعاً نقطه عطف در تاریخ معاصر کشور ماست.

سلیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه آغاز حرکت بیداری اسلامی در بشریت به شمار می‌رود، گفت: روز 22 بهمن 57 حرکت تاریخ را دچار تغییر کرد. این روز، روز بزرگی است که ملت ما همواره آن را گرامی داشته‌اند و هر ساله راهپیمایی باشکوه‌تری را نسبت به سال قبل می‌بینیم.

وی با تأکید براینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی حاوی پیام استقامت، صبوری و پایداری برای رسیدن به قله‌های افتخار بود، تصریح کرد: مردم امروز با صدای بلند، نفی سلطه‌پذیری و رد استکبار را فریاد زدند و بار دیگر دشمن را به زانو درآوردند و نقشه‌های آنها را خنثی کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان اضافه کرد: مردم ایران امروز ثابت کردند که در کشور، انسجام و وحدت با محوریت ولایت و رهبری حاکم است و این امر به معنای بیعت مجدد با آرمان‌های امام(ره)، رهبری و شهداست و نشان دادند که بر استقلال خود پافشاری دارند.

انتهای پیام

کد N117082

وبگردی