آفتاب
رئیس سازمان بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران:

نمره ما در کوتاه نیامدن از ارزش هایمان 20 است/ بسیج در همه صحنه ها حضور می یابد

نمره ما در کوتاه نیامدن از ارزش هایمان 20 است/ بسیج در همه صحنه ها حضور می یابد

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه برای کوتاه نیامدن از اعتقادات و ارزش هایمان نمره 20 می گیریم اظهار داشت: در راه اقتصاد و فرهنگ راه های نرفته زیادی داریم که باید به سمت آن حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم گفت: حضور حماسی مردم نمادی از شعور و حماسه سیاسی و تبلور استقامت و مقاومت در برابر زورگویان است.

وی افزود: این حضور برخاسته از نگاه عمیق و دینی مردم به آرمان های انقلاب است و امروز نظام سلطه را به منزله آمادگی تمام عیار برای رویارویی می پذیرد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که به عملکرد استقلال سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور در طی این 35 سال چه نمره ای می دهید، اظهار داشت: مهم این است که در حوزه دفاع از ارزش ها به یک نگاه درونزا متکی شده ایم و در راستای اقتصاد مقاومتی با همه توان و شور انقلابی وارد صحنه شدیم.

وی با بیان اینکه نمره 20 را به کوتاه نیامدن از اعتقادات و اصولمان می دهیم تصریح کرد: این که چه اقداماتی می توانیم برای اقتصاد و فرهنگ انجام دهیم باید بگوییم راه نرفته زیادی داریم که باید به آن سمت حرکت کنیم.

رئیس بسیج سازندگی تاکید کرد: سعی می کنیم از ظرفیت بسیج آن طور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در همه صحنه ها وارد شویم و حضور شایسته ای داشته باشیم.

 

کد N117063

وبگردی