آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

راهپیمایی "22 بهمن" بهترین بستر برای نشان دادن اتحاد کشور به بیگانگان است

راهپیمایی "22 بهمن" بهترین بستر برای نشان دادن اتحاد کشور به بیگانگان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حساسیت ویژه راهپیمایی"22 بهمن" امسال، گفت: حضور مردم نشان دهنده انسجام درونی و حمایت از دولت است.

حجت الاسلام وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حضور در راهپیمایی "22 بهمن" را بیانگر میزان وفاداری و تعهد ملت ایران به نظام و انقلاب دانست که هر سال باید با شکوه تر و گسترده تر از سال های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و حضور ایران در عرصه مذاکرات بین المللی، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل وجود چنین شرایطی و همچنین به کار بردن ادبیات سخیف توسط برخی از دولتمردان آمریکا که به نوعی قصد تحقیر کشور و مردم را داشتند، حضور در راهپیمایی "22 بهمن" از حساسیت و ویژگی خاصی برخودار است.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین معتقد است، حضور یکپارچه بیانگر وحدت درونی مردم است که و این انسجام بالاترین پشتوانه تیم مذاکره هسته ای و حتی دولت خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: راهپیمایی "22 بهمن" بهترین بستر و زمینه برای نشان دادن اتحاد کشور به بیگانگان است تا آنها بدانند اگرچه ممکن است مردم در درون کشور نظر و ایده های متفاوتی داشته باشند، اما در رابطه با دشمن بیرونی یکپارچه و منسجم هستند.

وی با اشاره به لزوم حضور پر رنگ مردم در راهیپمایی "22 بهمن " امسال، ادامه داد: مردم باید پیمان ناگسستنی خود با نظام و انقلاب را بار دیگر فریاد بزنند و به جهان نشان دهند دولت و حکومت ایران از چه پشتوانه مردمی قوی برخوردار است.

به گفته این نماینده مجلس حضور مردم نشان خواهد داد هیچ قدرتی در دنیا یارای مقابله، تحقیر و ظلم و ستم به ایران را ندارد.

انتهای پیام

کد N117030

وبگردی