آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

نهاوندیان: وحدت، استقامت و عزت پیام مردم در روز 22 بهمن است

نهاوندیان: وحدت، استقامت و عزت پیام مردم در روز 22 بهمن است

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و دعوت ایشان از منتقدین و مسئولین دولتی به سعه صدر تصریح کرد: از کلام امیرالمومنین(ع) است که گشادگی سینه از ابزار مدیریت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد نهاوندیان در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پیام مردم در روز 22 بهمن وحدت، استقامت و عزت و تلاش برای ساختن کشور است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و دعوت ایشان از مسئولین و منتقدین به سعه صدر خاطر نشان کرد: از کلام امیرالمومنین است که گشادگی سینه ابزار مدیریت است. همگان باید با سعه صدر برخورد کنیم تا بتوانیم به بالاترین درجه از انسجام و وحدت ملی دست پیدا کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نزدیک بودن دور جدید مذاکرات در پاسخ به این پرسش که چقدر ضرورت دارد مردم در این زمان از تیم مذاکره‌کننده دولت حمایت کنند گفت: ما تنها با انسجام و وحدت ملی می‌توانیم در عرصه بین‌المللی به دستاوردهای عزتمندانه‌ای دست پیدا کنیم. تیم مذاکره‌کنندگان ما فرزندان انقلابی همین ملت هستند و با پشت‌گرمی به حمایت‌های مردمی و قوت و منطق می‌توانند از حقوق خود به بهترین وجه حمایت کنند.

انتهای پیام

کد N117029

وبگردی