آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

غفوری‌فرد:باید برای حفظ استقلال کشور هزینه شود

غفوری‌فرد:باید برای حفظ استقلال کشور هزینه شود

یک عضو شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت حفظ استقلال کشور در سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تاکید کرد: باید برای حفظ استقلال هزینه شود.

محمدحسن غفوری‌فرد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آنچه در دوران انقلاب موجب پیروزی ملت ما شد، توحید کلمه و کلمه توحید بود.

وی افزود: نیروی اصلی ما در آن زمان همین وحدت و یکپارچگی بود. رژیم در آن زمان از همه امکانات برخوردار بود و به قول خودش بزرگترین ارتش غیرهسته‌ای دنیا و حمایت شرق و غرب عالم را داشت.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما ما در آن زمان دست خالی بودیم و همین وحدت کلمه عامل اصلی قدرت ما هم در پیروزی انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس و مشکلات بعد از آن بود.

غفوری‌فرد اضافه کرد: وحدت کلمه، اتحاد همه مردم و مسوولان رمز پیروزی ما بوده است. همه ما ایرانی‌ها و مسلمان‌ها برای وطن خود ارزش قائل بودیم و همه تلاش‌مان این بوده که دچار تفرقه و اختلاف نشویم.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مهم‌ترین عامل برای یک ملت استقلال است. شرف، عزت، اقتدار و عظمت یک ملت در گرو استقلال آن است و همه چیز باید برای حفظ استقلال کشور هزینه شود.

انتهای پیام

کد N116940

وبگردی