آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

‌راهپیمایی 22 بهمن پیمانی فراموش نشدنی

‌راهپیمایی 22 بهمن پیمانی فراموش نشدنی

امروز در روز جشن پیروزی انقلاب در مسیر راهپیمایی به دیدار هم آمده‎ایم و این عید بزرگ را به هم تبریک می‎گوییم و شعارهای 34 سال پیش را در سالگرد سی و پنجمین سالگرد آن محکم‌تر سر می‎دهیم.

همه با فرزندان خود، مقتدرتر، قوی‌تر و استوارتر و پشت سرولایت، گام‌هایمان مسیر راهپیمایی را بوسه خواهد زد و مشت‌های گره‌کرده ما فضای شهرمان، کشورمان را می‌شکافد چون آن روزهای سخت از یادمان نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، به دشمنان می‌گوییم اگر چه امروز امام عزیز در میان ما نیست، اما این نظام اسلامی همچنان با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد و ملت این کشور و این نظام با سرعت به سمت قله‌های افتخار صعود خواهند کرد.

یکی از شهروندان لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن بار دیگر عزم خود را برای مبارزه همیشگی با استکبار به نمایش گذاشت.

اکبررضایی افزود: مردم دین‌دار و شریف ایران حضور در این راهپیمایی را همواره یک وظیفه شرعی و الهی دانسته و به همین خاطر نیز می‌بینیم که در طی این 35 سال نه تنها از جمعیت حاضرین کم نشده بلکه هر ساله شاهد باشکوه‌تر شدن آن هستیم.

وی اظهار کرد: مردم ولایت مدار ایران همواره پشت سر نظام و رهبری آن قرار گرفته‌اند و هیچ‎گاه دست از نظام نکشیده‌اند و در 22 بهمن نیز بار دیگر این پشتیبانی را اثبات کردند.

یکی دیگر از مردم لرستان تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نماد همبستگی، وحدت و یکپارچگی ملت است و دشمن مطمئنا پیام حضور باشکوه ملت ایران در صحنه را درک خواهد کرد.

سپهوند اضافه کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در مقاطع مختلف زمانی با حضور چشمگیر خود همه توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند و امسال نیز مثل همیشه‌ در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کرده و به همگان ثابت می‌کنیم به آرمان‌های انقلاب وفادارند.

وی اضافه کرد: مردم ایران همچون گذشته با حضوری یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن ضمن قدردانی از کسانی که انقلاب را به ثمر رساندند، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و استکبار می‌کوبند.

امیری یکی دیگر از شهروندان لرستانی گفت: حضور گسترده ملت آگاه در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت روحیه وحدت و همدلی بین همه قشرهای مختلف می‌شود و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است و بدون شک انقلاب اسلامی ایران، پدیده بی‌نظیر و رخدادی عظیم در تاریخ ایران و جهان بوده و هست.

وی افزود: همیشه حضور مردم در صحنه آثار و برکات فراوانی داشته و همین حضور در صحنه مردم بوده که هرساله توطئه و نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

انتهای پیام

کد N116934

وبگردی