آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

سرتیپ اسماعیلی: سامانه‌های راداری و موشکی جدید همزمان با روز ارتش رونمایی می‌شود

سرتیپ اسماعیلی: سامانه‌های راداری و موشکی جدید همزمان با روز ارتش رونمایی می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش، از رونمایی یک سامانه موشکی و رادار جدید در 29 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران گفت: در حال حاضر سامانه موشکی در ارتفاع پایین، مراحل انتهایی خود را طی می‌کند که ان‌شاءالله در روز 29 فروردین - روز ارتش - رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سامانه راداری در حال تهیه و ساخت است که از ویژگی برد تاکتیکی و کشف اهداف غیرفعال برخوردار است یعنی ما دشمن را شناسایی می‌کنیم اما آن‌ها قادر به رؤیت ما نیستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش همچنین درباره آزمایش موشک بالستیک بینا نیز گفت: ما همیشه در حال آزمایش موشکی هستیم و هر آنچه موشک داشته باشیم، مثل نسیم خنک است اما برای دشمن مانند تیرهای سنگین و مهیبی است که چشم دلشان را کور می‌کند.

اسماعیلی درباره تحریم‌ها نیز گفت: تحریم‌ها و تهدیدهایی که از آن‌ها سخن به میان می‌آید، تنها چیزی که نمی‌توانند تحریم کنند اراده ملت است و بر گفت‌وگو، استدلال و منطق استوار است. آنچه می‌خواهند از ما بگیرند، اسلام است.

وی در پایان گفت: آنچه ثابت کردیم، پیام صلح ماست و نیز اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی بوده است که در دل خانواده شهدا و جانبازان نهفته است.

انتهای پیام

کد N116932

وبگردی