آفتاب
فجر 92، حماسه تدبیر و امید:

ملاوردی: حضور پرشور مردم قدرت مانور مذاکره کننده هسته ای را بالا می برد

ملاوردی: حضور پرشور مردم قدرت مانور مذاکره کننده هسته ای را بالا می برد

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، قدرت مانور مذاکره کنندگان هسته ای و سیاست های دولت و نظام را تقویت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، شهین دخت مولاوردی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا مبنی بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال چه ویژگی نسبت به سال های گذشته دارد، گفت: از آنجا که این اولین راهپیمایی بعد آغاز به کار دولت یازدهم ابه شمار می آید و با توجه به اینکه در شرایط حساسی قرار داریم، حضور پرشور مردم در صحنه به معنای حمایت از سیاست های دولت و حکومت در عرصه داخلی و خارجی است.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران نیز افزود: این حضور پرشور مردم و پشتیبانی و حمایتهایی که از سیاست های دولت و نظام می شود پیامی مهم دارد و قدرت مانور مذاکره کنندگان هسته ای را بالا می برد.

وی تصریح کرد: حمایت مردم از سیاست های دولت و نظام سبب کسب دستاوردها و تقویت توان هیات ایرانی در مذاکره با گروه پنج بعلاوه یک خواهد شد.

معاون رییس جمهوری افزود: ملت ایران از منافع ملی خود کوتاه نمی آید وبه آرمان های خود پایبند است.

ملاوردی در پاسخ به سئوالی درباره فعالیت های دولت در حوزه زنان، گفت: یکسری برنامه ومذاکرات را در دست پیگیری داریم و با تغییر چارت براساس سیاست های دولت تدبیر وامید حرکت خود را شروع کرده ایم ودر صدد ایجاد تفاهم نامه ای در چارت های مشارکت دستگاه های اجرایی در حوزه زنان هستیم.

سیام(3)9157**9121**1535
کد N116752

وبگردی