آفتاب

ابراز رضایت مقام آمریکایی از امنیت المپیک زمستانی سوچی روسیه

ابراز رضایت مقام آمریکایی از امنیت المپیک زمستانی سوچی روسیه

نیویورک، ایرنا- مسول هیات آمریکایی در المپیک زمستانی سوچی با ابراز رضایت از امنیت برگزاری این بازی ها توسط روسیه اقدام های مسکو را برای تامین امنیت این بازی ها ستود.

به گزارش ایرنا در تناقضی آشکار با ادعای برخی مقام های آمریکایی درباره عدم امنیت بازهای المپیک زمستانی در روسیه، جانت ناپولیتانو، رییس هیات آمریکایی شرکت کننده در المپیک سوچی تهدیدهای تروریستی برای این بازی ها را رد کرده و به سی ان ان گفت: سطح امنیت بازی ها مناسب و خوب است. من امیدوارم رسانه ها به فعالیت ورزشکاران توجه نشان دهند و نه تهدیدهای امنیتی.

وی که روز دوشنبه با تلویزیون سی ان ان گفتگو می کرد افزود که عدم حضور باراک اوباما و دیگر مقام های آمریکایی در المپیک زمستاین سوچی به معنای تحقیر روسیه نبوده است.

این سخنان در حال بیان می شود که شماری از اعضای کمیته های اطلاعات و امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه درباره خطر جدی حمله در طول بازی های المپیک زمستانی ˈسوچیˈ روسیه هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز ˈمایکل مک کولˈ رئیس جمهوریخواه کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا در گفت وگو با شبکه ˈفاکس نیوزˈ گفت: ˈقطعا در طول زندگی ام خطری بزرگتر از این حس نکردم. فکر می کنم به احتمال زیاد چیزی در حوالی دهکده المپیک منفجر خواهد شد.ˈ

اروپام 2251 **1908
کد N116656

وبگردی