آفتاب
فجر 92، حماسه وحدت و امید:

خدمات رسانی 36 پست امدادی به راهپیمایان 22 بهمن

خدمات رسانی 36 پست امدادی به راهپیمایان 22 بهمن

تهران - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از خدمات رسانی 36 پست و پایگاه امدادی این جمعیت به شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی ایرنا، غلامرضا گنج ابادی روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: هم اکنون نیروهای امداگر ونجات گر هلال احمر برای رویارویی و پاسخ گویی اضطراری و حوادث احتمالی از میدان انقلاب تا میدان آزادی حضور دارند.

وی گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات متنوع امداد و نجات، این نیروها با به کارگیری تجهیزات انفرادی و عملیاتی در حال آماده باش کامل امدادی به سر می برند.

گنج آبادی توضیح داد: آموزش کمک های اولیه چهره به چهره، توزیع بروشورهای آموزشی همگانی امداد و کمک اولیه و اقدامات قبل، هنگام و بعد از حوادث و بحران های طبیعی در میان شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه از دیگر برنامه های این گروه های امدادی است.

وی همچنین از حضور اعضای جوان و داوطلب هلال احمر به منظور ارائه خدمات متنوع عام المنفعه در میان شرکت کنندگان در این راهپیمایی حماسی خبر داد و گفت: این اعضای جوان و داوطلب با برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان از ولادت تا رحلت بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی به معرفی بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی به اعضای جوان شرکت کننده در این مراسم می پردازند.

وی برپایی غرفه های نقاشی و چهره آرایی کودکان، عکس یادگاری، خطاطی، اجرای سرود های حماسی ، تئاتر خیابانی و موسیقی زنده را از دیگر برنامه های ارائه شده از سوی جوانان و داوطلبان هلال احمر به راهپیمایان عنوان کرد.

معاون رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین به منظور حمایت از سلامت راهپیمایان امروز 24 پایگاه سلامت از سوی داوطلبان هلال احمر برای انجام معاینات رایگان شرکت کنندگان دراین آیین حماسی وانجام تست قند، فشارخون و غربالگری بیماران دیابتی در مسیر راهپیمایان برپا شده است.

وی گفت: همچنین به منظور استراحت سالمندان، اقامه نماز و حمایت از کودکان چادرهایی در مسیر برپا شده است.

اجتمام**7029**9121**1590
کد N116472

وبگردی