آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

نماینده رشت: وجود رهبری آگاه وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب‌ های دنیاست

نماینده رشت: وجود رهبری آگاه وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب‌ های دنیاست

نماینده رشت با اشاره به اینکه وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا در همین مسئله است که آنان فاقد رهبری عالم هستند، گفت: رهبری کلید همه پیروزی های ما به ویژه در انقلاب بوده است.

نماینده رشت با اشاره به اینکه وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا در همین مسئله است که آنان فاقد رهبری عالم هستند، گفت: رهبری کلید همه پیروزی های ما به ویژه در انقلاب بوده است.

مهندس غلامعلی جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: 35 سال از انقلابی می گذرد که هیچ کارشناسی نمی‌توانست پیش بینی کند چراکه اغلب نگاه‌شان فردی بود و از منظر دین‌باوری و آموزه های دینی و اسلامی ما به این موضوع نگاه نمی کردند.

وی با اشاره به اینکه آنان با نگاه تک بعدی خود قادر نبودند که استحکام انقلاب مان را کشف کنند، افزود: طی عمر 35 ساله انقلاب، فراز و نشیب های زیادی نظیر جریان پیروزی انقلاب، 8 سال دفاع مقدس، خودمختاری ها و حضور منافقین و زحمت هایی که ایجاد کردند، پشت سر گذشته ایم اما به لطف خدا این انقلاب همچنان پا برجاست.

نماینده شهرستان رشت گفت: دلیل پابرجایی این انقلاب همان آرمان گرایی بود که مردم ایران داشتند، همچنین شعارهایی که از وجودشان سرچشمه می گرفت که لسانی نبود بلکه نشات گرفته از شعورشان بود.

جعفرزاده اضافه کرد: اکنون انقلاب اسلامی به مرحله باردهی و تکامل رسیده، بنابراین همه مسئولین وظیفه دارند که در حفظ نهال انقلاب تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز باید بتوانند راوی خوب انقلاب برای آیندگان باشند، گفت: هیچ نسلی نمی تواند چنین گذشته  سراسر افتخار آمیز و پرغرور خود را نادیده بگیرد، لذا این نسل وظیفه دارد تا چنین افتخاراتی را حفظ کند و دست به دست به نسل های بعدی منتقل کند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: توصیه می کنم که نسل امروز از شهدا با تفحص در شیوه زندگی آنان، نوع گفتمان و ادبیاتی که داشتند، درس بگیرند، چراکه در ادامه راهی که در پیش دارند، مفید خواهد بود.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه راهنمای اصلی انقلاب رهبری هستند، خاطرنشان کرد: اگر رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری نبود، ما نمی توانستیم این 35 سال را به سلامت پشت سر بگذاریم و آنچه که اتفاق افتاد به دلیل وجود رهبری آگاه و فرزانه است. وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا در همین مسئله است که آنان فاقد رهبری عالم هستند، در حالی که رهبری کلید همه پیروزی های ما به ویژه در انقلاب بوده است.

وی با اشاره به بحران برف در استان گیلان گفت: دو مورد در بحران برف قابل توجه است، ابتدا مدیریت استانی که به سهم خود از مجموع مدیران استان که در طول 5 شبانه روز بی وقفه تلاش کردند تا امکانات رفاهی را برای مردم فراهم آورند قدردانی می کنم، این باعث خرسندی است که مسئولین ما همچون ادوار گذشته بی تفاوت نبوده اند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: همچنین اراده ملی و حضور نمایندگان مردم در تهران و با پیگیری هایی که داشتند و با تذکرهایی که به مجموعه دولت دادند علاوه بر اخذ اعتبارات برای آموزش و پرورش و همچنین ماشین آلات برف روبی، اتفاق خوب دیگری هم رقم خورد و چند وزیر بنا به دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به وضعیت بارش برف به استان آمدند که این روند ادامه دارد و هر هفته وزرا برای پیگیری و بررسی امور به استان خواهند آمد.

انتهای پیام

کد N116464

وبگردی