آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

خجسته: مردم در 22 بهمن پاسخ خوی درندگی استکبار جهانی را می دهند

خجسته: مردم در 22 بهمن پاسخ خوی درندگی استکبار جهانی را می دهند

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ توطئه ها و خوی درندگی استکبار جهانی را خواهد داد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ توطئه ها و خوی درندگی استکبار جهانی را خواهد داد.

"امیر خجسته" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، افزود: مردم نیاز به تبلیغ و درخواست برای حضور در روز 22 بهمن و شرکت در راهپیمایی ندارند بلکه با نگاه اعتقادی خود در این روز حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه مردم به این روز همچون روز عاشورا می نگرند، ادامه داد: مردم ایران تحت تاثیر هیچ موضوعی نیستند و باشکوه تر از سالهای قبل در این روز برای دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی در صحنه حضور می یابند.

خجسته با اشاره به تحریمها و فشارهای کشورهای استکبار علیه ایران یادآور شد: مردم نشان داده اند که در برابر این فشارها و تحریمها با تمام قدرت ایستادگی خواهند کرد و این فشارها نمی تواند بین آنها و نظام اندکی جدایی ایجاد کند، حضور مردم در 22 بهمن این ایستادگی را تقویت خواهد کرد.

وی افزود: مردم در 35 سالی که از انقلاب گذشته نشان داده اند که محکم و با قدرت پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هیچ فشار و مشکلی نمی تواند در این پایداری خللی وارد کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت اعلام کرد: حضور مردم در صحنه گزینه ای است که در روز 22 بهمن بر روی میز است،امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی این گزینه را عملی نشان خواهند داد.

خجسته با بیان اینکه کشورهای سلطه به ویژه آمریکایی ها مردم ایران را به خوبی می شناسند، اظهار کرد: دولتمردان کشورهای استکبار از مدتها پیش برای فرارسیدن روز 22 بهمن مضطرب هستند چراکه در این روز مردم با حضور خود تمامی توطئه ها و نقشه های آنها را خنثی خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: هر چه از انقلاب می گذارد خوی درندگی کشورهای استکبار همچون آمریکا بیشتر شده و این امر موجب طرح توطئه ها و نقشه های گوناگون علیه ایران می شود که در نهایت با حضور مردم در تمامی صحنه ها نتایج آن به خود این کشورها برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در روز 22 بهمن امسال حساسیت خاصی دارد و با این حضور پاسخ توطئه ها و خوی درندگی آمریکا و کشورهای سلطه را خواهیم داد.

انتهای پیام

کد N116461

وبگردی