آفتاب
/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی /

سلطانی صبور: حضور در 22 بهمن عامل اتحاد و اقتدار ایران اسلامی است

سلطانی صبور: حضور در 22 بهمن عامل اتحاد و اقتدار ایران اسلامی است

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: حضور در 22 بهمن عامل اتحاد و اقتدار ایران اسلامی است.

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: حضور در 22 بهمن عامل اتحاد و اقتدار ایران اسلامی است.

"عطاء الله سلطانی صبور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانجشویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، با بیان اینکه روز 22 بهمن یوم الله است، اظهار کرد: باید در این روز با یاد خدا، امام(ره) و شهدا سپاسگزاری خود را از انقلاب نشان دهیم.

وی ادامه داد: حضور در 22 بهمن عامل اتحاد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران می شود و مردم ایران با حضور در این روز اقتدار ایران را به رخ استکبار خواهند کشید.

سلطانی صبور اعلام کرد: امروز مردم با حضور در راهپیمایی پاسخ محکمی به گزینه های نخ نما و پوسیده استکبار خواهند داد، امروز مردم گزینه حضور خود را در برابر آمریکا ارائه می دهند.

وی اعلام کرد: دشمن یاوه سرایی هایی داشته و بر این باور است که این یاوه گویی ها می تواند اراده ملی مردم ایران را تحت تاثیر قرار دهد اما مردم ایران در روز 22 بهمن نشان می دهند که این موارد تاثیری در آنها نداشته است.

نماینده مردم رزن در خانه ملت اعلام کرد: مردم باشکوه تر از هر سال در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد و اراده ملی را در برابر استکبار جهانی به رخ خواهند کشید.

سلطانی صبور اعلام کرد: ملت ایران ثابت کرده بسیار هوشیار و آگاه است و در برابر یاوه گویی های دشمنان با قدرت می ایستند.

وی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: دشمن باید بداند که پرحرفی نمی تواند اثری در عزم ملی ایجاد کند و ملت ایران هم می دانند که دشمن از روی عصبانیت حرفهای بیهوده بسیاری می زند.

انتهای پیام

کد N116460

وبگردی