آفتاب

گلبانگ الله اکبر در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد/ اتش بازی در تهران

گلبانگ الله اکبر در سراسر ایران اسلامی طنین انداز شد/ اتش بازی در تهران

تهران - ایران - گلبانگ الله اکبر همزمان با سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در کوی و برزن و بام های خانه های سراسر کشور طنین انداز شده است.

به گزارش ایرنا ، آسمان شرق ، غرب ، جنوب ،شمال و مرکز کشور امشب با بانگ الله اکبر و اتش بازی شهاب باران شد.

خرد و کلان بر بام خانه ها ایستادند و عظمت خدا را به یاد برزگی پیروزی انقلاب اسلامی فریاد کردند تا نسل جدید به یاد داشته باشند که سی و پنج سال پیش بر این سرزمین چه گذشته است.

مردم سرزمین ایران اسلامی کرد، لر ، بلوچ ، ترک و فارس همزمان گلبانگ الله اکبر سر دادند تا همدلی، همراهی و وحدت خود را برغم همه ی کینه توزی ها و توطئه های دشمان را به نمایش بگذارند و باردیگر خصم پرکینه انقلاب را نا امیدی و مایوس گردانند.



**استان تهران

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است که به همین مناسبت در شهر های استان تهران آتش بازی برپا است و غریو شادی با بانگ الله اکبر در هم آمیخته است.

مردم شهرهای مختلف این استان نیز بربام خانه ها ایستادند و الله اکبر گفتند و کودکان با غریو شادی با پدران و مادران خویش در این جشن هم صدا شدند.



*حرم رضوی

همچنین گلبانگ الله اکبر در شب بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از مأذنه های حرم مطهر رضوی طنین انداز شد.

هزاران زائر و مجاور نیز در این مکان قدسی بانگ الله اکبر سر دادند و یاد و خاطر رشادتهای ملت ایران در بهمن 57 و شهدای گرانقدر آن را گرامی داشتند.



*گنبد فیروزه ای

گلبانگ ˈالله اکبرˈ همزمان با شب عید انقلاب اسلامی ایران، در جای جای دیار شهیدان، اصفهان، طنین انداز شد.

اینجا اصفهان است، واقع شده در قلب جغرافیای ایران همیشه سرافراز و شهری به وسعت تاریخ انقلاب. مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اصفهان همصدا و هم هدف با سایر هموطنان انقلابی خود فریاد الله اکبر سردادند تا یکصدا به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بگویند تا خدا با ماست، اسلام، ایران و ایرانی پیروز است.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است که در تمامی شهرها و روستا ها مختلف کردستان ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، قم ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، ایلام ، مرکزی ، گیلان ، مازندران ، لرستان ، گلستان ، چهار محال بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، همدان ، آذربایجان غربی ، اذربایجان شرقی ، اردبیل، هرمزگان، کرمانشاه ، بوشهر ، فارس ، سمنان، البرز ، قزوین و یزد گلبانک الله اکبر طنین انداز شد.

شبک 1917
کد N116218

وبگردی