آفتاب

توانمندی های ایران در نمایشگاه کشاورزی ایتالیا به نمایش گذاشته شد

توانمندی های ایران در نمایشگاه کشاورزی ایتالیا به نمایش گذاشته شد

رم - ایرنا - دستاوردها و توانمندی های ایران در نمایشگاه صنایع کشاورزی ایتالیا به نمایش درآمد.

هشت شرکت ایرانی در یکصد و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ایتالیا که یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت کشاورزی در این کشور محسوب می شود، دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه در چهار بخش نوآوری و تکنولوژی های جدید، انرژی و تولید آن از منابع بازیافتی، باغات و درختان میوه ،از هفدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در شهر ورونا در شمال ایتالیا برگزار شد.

مسوولان این نمایشگاه با ابراز خرسندی از حضور فعالان جمهوری اسلامی ایران، خواستار تقویت همکاری های دو جانبه در این بخش شدند.

در این دوره از نمایشگاه صنایع کشاورزی علاوه بر کشورهای اروپایی و آمریکا، نمایندگانی از کشورهای ترکیه، روسیه، اوکراین، مراکش، چین و آفریقای جنوبی نیز حضور داشتند.

درنمایشگاه امسال صنایع کشاورزی در شهر ورونا که بهترین در 10 سال اخیر بشمار می رود، یک هزار شرکت ایتالیایی و خارجی از 103 کشور جهان شرکت کردند و شهر ورونا در این مدت تبدیل به پایتخت کشاورزی ایتالیا و جهان شد و بیش از 140 هزار نفر از آن بازدید کردند.

گفتنی است که درآمد بخش کشاورزی ایتالیا به 250 میلیارد یورو در سال می رسد که 35 میلیارد یوروی آن را صادرات تشکیل می دهد. درایتالیا مجموعا 778 هزار شرکت در بخش های مختلف صنایع کشاورزی فعالیت می کنند.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه همچنین وزرا و مقام های برخی از کشورها از جمله سید محمد جوزی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

اروپام **2171**5981
کد N116059

وبگردی