آفتاب

دعوت مجمع متخصصان ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مجمع متخصصان ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

مجمع متخصصان ایران همه اقشار مردم به ویژه متخصصان کشور را به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در بیانیه این مجمع آمده است:

امام خمینی (ره) فرمود این انقلاب عظیم را که با نثار خون بهترین عزیزان‌تان به دست آوردید همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید نسل امروز زمانی می تواند قدر و قیمت دستاوردهای خود را بداند که تاریخ گذشته را مطالعه کرده باشد؛ تاریخ 200 ساله ایران نشان می‌دهد که چگونه قدرت‌های پوشالی و مادی جهان غرور و عزت ایرانیان را به کام خفت و خجلت می‌کشیدند و حاکمان پیشین همین ملت، در مواجهه با دشمنان خارجی دست‌های خود را به نشانه ضعف بالا می بردند و مقدورات کشور را به دست دشمنان می‌دادند و خود نیز نقش بردگی و نوکری آنان را به عهده می‌گرفتند.

نسل امروز باید بداند که رمز استمرار انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی آن است و رمز پیروزی آن نقطه مقابل رفتارها و تصمیمات گذشته 150 ساله است.

انقلاب اسلامی روشن کرد که فقط در سایه اسلام و رهبری دینی می‌توان بر طوفان حوادث غلبه کرد و در پرتو نصرت الهی می‌توان به سمت قلل کرامت، عزت و آزادی حرکت نمود.

ملت بزرگ ایران با بازخوانی تاریخ صدر اسلام از یک سو و حوادث 150 ساله گذشته از سوی دیگر، توانست از این دو تجربه تاریخی «بنیان المرصوص» آفریند و علاوه بر دفاع همه جانبه از دستاوردهای عظیم خود، به تولید الگو از یک سو و تولید تئوریک نظام اسلامی از سوی دیگر همت گمارد؛ نور امید و رهایی را در دل ملت های دربند بتاباند و زرق و برق کاخ های ستم جهان را در چشم ملت های دربند کوچک و تار جلوه دهد.

یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلی قدرت خدا و اراده ملتی بزرگ به امامت بی نظیر مردی از تبار رهبران الهی است؛ میراث ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) انقلابی است به بیکران قلب‌های شکسته مستضعفان جهان که چشم امید به ایران اسلامی دوخته‌اند.

حضور پرشکوه مردم وفادار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور روزهای پاینده ترین جشن بالندگی و سرفرازی در تقویم نوپای انقلاب ماست که یادآوراعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار و پر افتخاراست؛ یادآور روزهایی که ملت ایران دست به دست هم دادند و اصالت و هویت خویش را باز یافتیم به جنگ کوچه‌های ظلمت گرفته شب رفتیم و سایه شرم آن را از خیابان‌های مهتابی میهن همیشه سرفرازمان ستردیم.

مجمع متخصصان ایران در پایان این بیانیه از ملت ایران اسلامی به ویژه متخصصان در سراسر کشور دعوت کرد که همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی باشکوه روز بیست و دوم بهمن حضور یافته و بار دیگر ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با مشت‌های گره کرده، انزجار، خشم و نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم ابراز دارند.

انتهای پیام

کد N116010

وبگردی