آفتاب

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:مشارکت مردم مولد قدرت سیاسی نظام است

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:مشارکت مردم مولد قدرت سیاسی نظام است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم، اعتقادات و باورهای آنان است که در واقع این مولفه ها برای هر نظام و کشوری تولید قدرت سیاسی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور دانست.

وی افزود: مردم یکی از مهم ترین ارکان تولید قدرت سیاسی در هر جامعه و نظام سیاسی هستند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: مردم نقش کلیدی در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند بنابراین حضور پرشور و همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه مناسبت هایی همچون 22 بهمن به طور قطع تاثیر گذاری مستقیم در سرنوشت کشور دارد.

علیزاده گفت: دشمنی ها و عداوت ها علیه جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است بنابراین حضور مردم در خنثی کردن این دشمنی ها بسیار موثر است.

وی ادامه داد: مردم ایران در یوم الله 22 بهمن باید پرشورتر از هر زمان دیگری حضور یابند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: به طور قطع مشارکت و حضور مردم در همه عرصه به ویژه راهپیمایی ها باعث دلگرمی دلسوزان و دوستداران انقلاب اسلامی است.

علیزاده ادامه داد: از طرف دیگر این حضور باعث یاس و ناامیدی دشمنان و آنهایی که برطبل تحریم و تهدیدها علیه ملت می کوبند، می شود.

وی همچنین گفت: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بهترین پاسخ را به آنها خواهند داد.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: انقلاب ما همیشه با چالش هایی روبرو بوده چرا که دشمنی ها همیشه با اسلام و انقلاب بوده است.

علیزاده ادامه داد: ما اگر توقع داشته باشیم که هیچ مانعی سر راه انقلاب بروز و ظهور نکند یک انتظار بی ربطی است بالاخره جبهه حق و باطل همیشه در اصطکاک و مبارزه با هم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که با هوشمندی توطئه های مختلف دشمنان را رصد کنیم.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد:

ملتی سربلند و سرافراز می ماند که به خوبی جبهه خصم را رصد کند و متناسب با آن ابتکار عمل را به دست بگیرد.

علیزاده یادآور شد: بنابراین رصد دشمن، با هوشمندی ابتکار عمل را به دست گرفتن و مبارزه با توطئه های دشمن، نقشه نو در اختیار داشتن و ساکت نماندن در مقابل این توطئه ها از جمله اقداماتی است که می تواند بر پویایی ملت ایران و جاودانگی ارزش های انقلاب بیفزاید.

سیام**1058**1336
کد N115892

وبگردی