آفتاب

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه ای ملت قهرمان ایران را به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

« بأسمه تعالی

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ

در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خداوند متعال را برای این نعمت بزرگ سپاس می گوییم و به ملت قهرمانی که با تبعیت از مقتدای خود امام راحل عظیم الشان(ره) افتخار این انقلاب عظیم را به نام خود ثبت نمودند، درود می فرستیم. ملتی که به برکت انقلابش اکنون در جایگاه شایسته میراث‌داری تمدن نوین اسلامی - ایرانی ایستاده است و جهان امروز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اش را به نظاره نشسته است.

دهه فجر یادآور برخواستن ققنوس وار یک ملت بزرگ و کهن از خاکستر قرون متمادی سکوت و سکون با هدایت و راهبری یک رهبر استثنایی است و شهدای والامقامی که جان خویش را برای آرمان های والای امام خود تقدیم نمودند، امروز ستارگانی هستند که در آسمان روشن این سرزمین می درخشند و حرکت عظیم ملت خویش را در ادامه راه نورانی خود نظاره می کنند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به خود می‌بالد که چنین ملت، تمدن و انقلابی را در عرصه فرهنگی در کشورهای مختلف نمایندگی می کند و تلاش داشته است که در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اجرای برنامه‌های متنوع و گوناگون فرهنگی توسط نمایندگی‌های فرهنگی حامل اقتدار معنوی نظام و کشور باشد.

ما به عنوان دیدبانان فرهنگی کشور در اقصی نقاط جهان به ملت عزیز خود اعلام می کنیم که چشمان دوستان و دشمنان و ملت‌های جهان به ویژه ملت‌های مسلمان به حضور باشکوه‌تان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن در سراسر کشور دوخته شده و همچنان به شما به عنوان یک ملت پیشرو با ویژگی برخورداری از یک رهبر حکیم می نگرد. پس چون سال‌های پیش، سال‌های حماسه و افتخار این سرزمین، مهمترین ویژگی انقلاب و مردم عزیزمان یعنی عنصر ولایت پذیری را در معرض دید همگان قرار داده و با لبیک به خواست رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام ظله) خیابان‌های این سرزمین را با گام‌های استوارتان لبریز از حماسه حضور سازید.»

انتهای پیام

کد N115861

وبگردی