آفتاب

دعوت مرکز رسیدگی به امور مساجد از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مرکز رسیدگی به امور مساجد از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت یوم الله ٢٢ بهمن بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«انقلاب اسلامی ایران، پرتوی از نور خورشید ولایت بود که سی و پنج سال قبل در آسمان ظلمت‌زده زندگی بشر و در زمانهای که طوفان عقاید کمونیسم و لیبرالیزم، آخرین شعله‌های نور معنویت و تدین را به خاموشی می‌کشانید، خوش درخشید و اسلام ناب محمدی(ص) را که در قامت یک انقلاب دینی به رهبری فقیهی بزرگ و حکیمی عالی‌قدر جلوه کرده بود، بر جهانیان عرضه داشت.

این نهضت و قیام، که ریشه در عاشورای حسینی داشت و اولین گام‌های آن از عاشورای سال ٤٢ برداشته شد ، مرجعیت شیعه و روحانیت آگاه و انقلابی پیشتاز آن بود و مسجد، این خانه خدا و مردم، زمینه و بستر رشد و اوج و تثبیت آن و مردم مومن و متدین ایران عزیز میدان‌دار آن محسوب می‌شوند.

٢٢بهمن، سالروز حماسه بزرگ ملت شریف ایران در آفرینش بزرگترین انقلاب قرن بود. انقلابی که فرهنگ و معنویت و استقلال و آزادی و حاکمیت آموزه‌های اصیل دینی را در پی داشت و هم ریشه استبداد را در ایران عزیز سوزاند و هم لرزه بر اندام استکبار انداخت.

این حرکت الهام‌بخش، با رشد و بالندگی پیوسته، در جان انسان‌های آزاده ریشه دوانیده و بیداری اسلامی و جهانی را علیرغم همه ترفندها و توطئه‌های سخت و نرم دشمن، به ارمغان آورده است و دلیل روشن حقانیت آن، افزایش شدت دشمنی و فزونی توطئه‌های رنگارنگ جبهه گسترده استکبار در عرصه‌های سیاسی، نظامی و فرهنگی است.

حال، دشمن زبون، عصبانی‌تر از همیشه، سخن از "همه‌ی گزینه‌های روی میز" می‌گوید و با تهدید و تطمیع، سعی در مقابله بیهوده با این حرکت توفنده را دارد. غافل از اینکه ذات پوینده و ماهیت الهی این انقلاب، به برکت عنایت صاحب آن، حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ولایت خلف صالح خمینی کبیر و حضور آگاهانه مردم بیداردل ایران عزیز، برای پیشرفت دائمی، به سوی آینده روشن خود، طراحی و برنامه دارد.

«نرمش قهرمانانه» که نفی «سازش ذلیلانه» و «تنشزایی جاهلانه» است، راهبرد هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است که به اذن الله، چهره شیطانی آمریکای پلید و صهیونیزم جهانی را بار دیگر آشکار کرده است.

اینک و در سالروز جشن بزرگ انقلاب اسلامی و در سالی که حماسه سیاسی بزرگ ملتمان در انتخابات ٢٤ خرداد، رقم خورده، با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن، با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدای فجر آفرین ٥٧ و دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و بیعت همیشگی خود را با ولی امر مسلمین تجدید خواهیم کرد و جلوه‌ای از اقتدار درون زای ملی را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

تردیدی نیست که این بار نیز مانند همیشه، مساجد، این خاستگاه‌های نهضت و انقلاب اسلامی، به پرچمداری امامان محترم جماعات و فعالان و کارگزاران و نمازگزاران فهیم و انقلابی، در گسترهای به پهنای ایران، وظیفه اسلامی و انقلابی خود را در تکمیل حماسه سیاسی مردم مؤمن ایفا خواهند نمود.

والسلام علی عباد الله الصالحین

مرکز رسیدگی به امور مساجد»

انتهای پیام

کد N115859

وبگردی