آفتاب

دعوت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن 92 بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«خدا را سپاسگزاریم انقلاب اسلامی ایران را در فراز و فرودها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی حفظ کرد. رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با توکل به خداوند بزرگ نهالی را قرص کرد که هر روز ریشه‌دارتر و تنومندتر می‌شود و توطئه‌های آمریکای جنایتکار و اسرائیل پلید را به خودشان باز می‌گرداند.

مثلا به دست آن‌ها صدام را در عراق و طالبان را در افغانستان را که دشمن سرسخت انقلاب اسلامی بودند سرنگون ساخت. اگرچه دشمن امروز از گزینه نظامی روی میز است سخن می‌گوید ولی آن‌ها به جنگ نرم رو کرده‌اند. وظیفه سران سه قوه است که با همدلی و اتحاد و برنامه‌ریزی صحیح مردم و جوانان برومنئد این کشور را از مکر و توطئه آن‌ها مصون دارند.

امید است توافق ژنو در جهت حذف تحریم‌ها باشد. چون مردم دنیا فهمیده‌اند ایران دنبال بمب هسته‌ای نیست و فقط برای امور پزشکی و صنعتی و انرژی صلح‌آمیز است. جوانان غیور ما امروز قله‌های علم و دانش را فتح کرده و در زمینه‌های ماهواره‌ای، انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی و سدسازی و انواع وسایل نظامی حرف اول را در منطقه می‌زند. ملت ایران همچون گذشته پشت سر رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب به پیش می‌تازد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همراه با مردم انقلابی و خانواده شهدا و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و از همه ملت شریف ایران دعوت می‌کند با شرکت خود در این راهپیمایی پرشکوه و عظمت آن بیفزایند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم خود را نسبت به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دهند.

انتهای پیام

کد N115853

وبگردی