آفتاب

مجید انصاری: راهپیمایی 22 بهمن تکمیل حماسه سیاسی 24 خرداد است

مجید انصاری: راهپیمایی 22 بهمن تکمیل حماسه سیاسی 24 خرداد است

تهران- ایرنا- معاون امور مجلس رییس جمهوری سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مناسبت بزرگ ملی و انقلابی دانست و گفت: راهپیمایی 22 بهمن تکمیل حماسه سیاسی 24 خرداد است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: راهپیمایی 22 بهمن به مثابه رفراندوم مردم ایران برای استقلال، آزادی و هویت وحیات سیاسی خودشان است.

انصاری، ادامه داد: اگر هیچ عامل ویژه ای هم نباشد و شرایط داخلی و بین المللی کشور هم کاملا عادی و مساعد باشد، از اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و ضرورت شرکت در آن کم نمی کند.

وی به مسایل داخلی و بین المللی، آغاز به کار دولت جدید و ضرورت اعلام حمایت قاطع مردم از دولت منتخب خودشان یعنی دولت تدبیر و امید اشاره و اضافه کرد: دولت عزم جدی بر ادامه آرمان های امام(ره)، اهداف انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری دارد.

معاون امور مجلس رییس جمهوری تاکید کرد: دولت با همه ظرفیت به صحنه آمده است تا با قوت و قدرتی که ناشی از حمایت، رای و حضور مردم است بتواند حرف حق مردم را در مذاکرات هسته ای به کرسی بنشاند و بتواند حق مردم را بگیرد.

انصاری با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دولت قدرت می دهد تا بتواند تحریم های ظالمانه تحمیلی دشمنان مردم ایران را از سر مردم بردارد، افزود: این حمایت باعث می شود تا دولت بتواند در جهان چهره ای نو از ایران و ایرانی به نمایش بگذارد.

وی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش دهنده یک صدا بودن مردم، وحدت و تکرار شعارهای اساسی انقلاب دانست و گفت: روح این شعارها، ظلم ستیزی، مقاومت، ایستادگی در برابر بیگانگان، اتحاد، همبستگی، همدلی، مهربانی و برادری در داخل کشور است.

انصاری تاکید کرد: 22 بهمن، روز حماسه بزرگ و تکمیل حماسه سیاسی سال است که مردم در 24 خرداد آن را خلق کردند و همین مردم فردا این حماسه را به اوج خود می رسانند.

سیام(4)1429 ** 1418
کد N115767

وبگردی