آفتاب
آیت الله مهدوی کنی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت آهنین دیگری بر دهان دشمنان خواهد بود

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت آهنین دیگری بر دهان دشمنان خواهد بود

تهران- ایرنا - رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم همواره در تمام صحنه های انقلاب اسلامی سرنوشت ساز بوده است، گفت: بی شک حضور بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت آهنین دیگری بر دهان دشمنان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی ضمن دعوت مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: این حضور مردم پاسخی قاطع به توهین دشمنان به ملت عزتمند ایران است.

وی افزود: دشمنی که سال ها ثروت ایران را به غارت می برد و قصد داشت با پول ملت بر ملت آقایی کند امروز ایران را کشوری فقیر تلقی می کند تا از این طریق ملت بزرگ ایران را سرشکسته و منزوی کند.

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه امروز ازجانب دشمنان به عنوان مذاکرات هسته ای منعکس می شود برخلاف آن چیزی است که در مذاکرات مطرح شده است حتی برخی مسوولان آنها مدعی شده اند که ما پول دادیم تا در بین مردم توزیع کنند.

آیت الله مهدوی کنی 22 بهمن را ایام الله توصیف و تاکید کرد: نباید هیچ گاه فراموش کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیده ایم، روز 22 بهمن روزی بود که خداوند به ملت ایران لطف کرد و ایثار و ازخودگذشتگی امام (ره)، مردم و جوانان این ملت به ثمر نشست لذا گرامیداشت این روز بسیارحایز اهمیت است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت امام (ره) و ولایت به الگویی برای همه کشورهای اسلامی تبدیل شده است و باید این دستاورد را پاس بداریم.

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن همواره حضور میلیونی مردم را کوچک جلوه می دهد اما حضور مردم در عرصه همواره آن ها را به اعتراف به واقعیت وادار کرده است.

سیام(1)9254**1449
کد N115728

وبگردی