آفتاب
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه محکم برای مذاکره کنندگان هسته ای است

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه محکم برای مذاکره کنندگان هسته ای است

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با یادآوری دور جدید وقریب الوقوع مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 تاکید کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، محکم ترین پشتوانه برای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رضا رحمانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف در طول 35سال گذشته همواره دستاوردهای عظیمی برای کشور و انقلاب داشته و یکی از برکات راهپیمایی پرشور و عظیم 22 بهمن امسال نیز این است که تیم مذاکره کننده هسته ای دست پر تر از قبل پای میز مذاکره با شش قدرت بزرگ جهان حضور خواهد یافت و از موضع اقتدار ناشی از حماسه حضور مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مذاکره خواهد پرداخت.

رحمانی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دور جدید مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 بتواند منجر به توافقات بیشتری بین دو طرف شود، حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا را در نتیجه بخش بودن این مذاکرات بسیار تعیین کننده دانست.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم همیشه در صحنه ایران در عرصه های گوناگون همواره نقشی تعیین کننده داشته است، گفت: بسیاری از توطئه ها علیه کشور و انقلاب در طول 35 سال گذشته با حضور مردم در صحنه ها خنثی شده است و با هر بار حضور مردم در صحنه هایی نظیر انتخابات یا راهپیمایی ها، خون تازه در رگهای انقلاب جاری می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمسالار است، گفت: مشارکت میلیونی مردم در صحنه های مختلف حاکی از پویایی و شادابی انقلاب اسلامی است و نشان می دهد که مردم با وجود گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مصمم تر، استوارتر و با صلابت تر از گذشته پای اصول، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

سیام **1723 *1449
کد N115540

وبگردی