آفتاب
بیانیه ستاد نماز جمعه تهران؛

راهپیمایی با شکوه 22بهمن گزینه روی میز ملت انقلابی در برابر دشمنان قسم خورده است

راهپیمایی با شکوه 22بهمن گزینه روی میز ملت انقلابی در برابر دشمنان قسم خورده است

تهران- ایرنا- ستاد نماز جمعه تهران با انتشار بیانیه ای سی و پنجمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی را پیام آور فرهنگ آزادی و ظلم ستیزی دانست و اعلام کرد راهپیمایی با شکوه 22 بهمن با امید فراوان به افق های روشن، گزینه روی میز ملت انقلابی و شجاع ایران اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده است.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که امروز - دوشنبه - صادر شد، راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد مردم ولایتمدار با آرمان های متعالی اسلامی برای سرعت بخشیدن به رشد و تعالی انسانی توصیف شده و آمده است: بی تردید انقلاب اسلامی ایران در سایه توکل به قدرت لایزال خداوند متعال و بهره گیری ازآموزه های ائمه اطهار و منویات راهگشا و مدبرانه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی با تکیه بر حضور آگاهانه مردمی، منسجم تر شده و راه پر افتخار خود را منطقی می پیماید.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز ایران اسلامی دارای پرشتاب ترین رشد علمی در جهان است و بدخواهان تلاششان این است که این فتوحات دیده نشود و مردم نا امید شوند.

ستاد نماز جمعه در بیانیه خود اضافه کرده است: مردم فهیم ایران اسلامی با گام هایی به استواری دماوند، تکلیف طاغوت سرکش را یک سره خواهند کرد و در این راه هیچ باکی ندارند چرا که حضرت امام خمینی(ره) در ابن باره می فرمود دولت آمریکا ملتی که شهادت را شرف خود می داند از چه می ترساند؟

این بیانیه ادامه می دهد: دشمنان ایران نمی دانند که در همه راهپیمایی های ما مرگ بر آمریکا اولین و آخرین جواب ما به آن هاست و نمی دانند که ولایت فقیه شرافت ماست و آن را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد، همان درسی که امام بزرگوار و خلف صالحش به ما آموختند.

در بیانیه ستاد نماز جمعه تهران با تاکید بر این که ملت شریف ایران در سال حماسه سیاسی لبیک گویان به مقتدا و امام خود، حماسه ای به مراتب بالاتر رقم خواهد زد، افزوده است: بی شک موجب خشنودی قلب مبارک یگانه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله االاعظم(عج) نیز فراهم خواهد شد که در پی آن تیر خلاصی به پیکره منحوس استکبار جهانی می زند تا بار دیگر آزادگان عالم نظاره گر سقوط قدرت های چپاولگر باشند.

ستاد نماز جمعه تهران در بیانیه خود ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و دهه مبارک فجر به محضر مقام عظمای ولایت و ملت سترگ ایران، همه اقشار مردم عزتمند ایران اسلامی را به شرکت وسیع، مقتدرانه و همه جانبه در راهپیمایی ضد استکباری 22 بهمن دعوت می کند.

سیام(1)1429 ** 1418
کد N115539

وبگردی