آفتاب
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

22 بهمن متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست

22 بهمن متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: 22بهمن متعلق به هیچ طیف و دسته و گروه سیاسی خاصی نیست و همچنان که همه ملت در پیدایش انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند، در حفظ آن نیز همکاری می کنند.

ˈمنصور حقیقت پورˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا،انقلاب اسلامی را معجزه قرن های اخیر ذکر کرد که تاثیرات فراوانی در کشور،منطقه و جهان به دنبال داشته است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت های مسلمان پی بردند که اندیشه اسلامی می تواند مدل حکومتی باشد که این امر زمینه ساز جنبشهای اسلامی در منطقه باشد که این جای شکر دارد.

به گفته نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را از حضیض ذلت به اوج عزت رساند به طوری که امروز ایران در دنیا تبدیل به مظهر اقتدار و شجاعت شده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از انتخابات 24 خرداد ماه ریاست جمهوری غربی ها تصور کردند که ملت ما از آرمان ها و اصول خود برگشته است در حالی که ملت ایران با حضور پرشور خود نشان خواهند داد که باید با ایران از منظر ادب و احترام صحبت کنند و حق تعدی به ما را ندارند.

حقیقت پوراضافه کرد: اینکه کسانی می گویند گزینه نظامی روی میز است بدانند که استفاده ا این گزینه اولین و آخرین اشتباهشان خواهد بود.



** مردم از مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند

وی با بیان اینکه مردم از مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند، همچنین گفت: مردم با سیل خروشان حضور خود پاسخ این اظهارات خام مقامات آمریکایی را خواهند داد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر از سخنان خود 22 بهمن را مظهر وحدت واقتدار ملی عنوان کرد و گفت:22بهمن متعلق به هیچ طیف و دسته و گروه سیاسی خاصی نیست و همچنان که همه ملت در پیدایش انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند در حفظ آن نیز همکاری می کنند.

وی ضمن طبیعی خواندن وجود اختلاف نظرهای سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی در جامعه خواستار افزایش قدرت تحمل طیفهای سیاسی شد و گفت: همه کسانی که خطوط قرمز را رعایت می کنند ولو اینکه دیدگاهها و نظرات متفاوتی داشته باشند باید در این راهپیمایی حضور داشته باشند تا این حضور باعث هم افزایی ملی و ارتقای قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه کشور شود.

سیام(4)**2021** 1418
کد N115508

وبگردی