آفتاب
کعبی در گفتگو با مهر:

شعار ملت ایران در22 بهمن ادبیات مذاکره با 1+5 را تعیین می کند/ دولت با خدمت صادقانه از ارزشهای انقلاب پاسداری کند

شعار ملت ایران در22 بهمن ادبیات مذاکره با 1+5 را تعیین می کند/ دولت با خدمت صادقانه از ارزشهای انقلاب پاسداری کند

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه شعار مردم در روز 22 بهمن ادبیات مذاکره با 1+5 را تعیین می کند، گفت: حضور حماسی گونه مردم در ایام الله 22 بهمن و صحنه های مختلف، پیوند عمیق میان امام و امت را که موجب عزت و استقلال ملی است را مستحکم تر و ریشه دارتر کرده است.

آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر، پیوند عمیق میان امام و امت را موجب عزت ملی ایران دانست و اظهارداشت: حضور حماسی گونه مردم در ایام الله 22 بهمن و صحنه های مختلف این پیوند و استقلال را مستحکم تر و ریشه دارتر کرده است.

وی همچنین توجه به زیر ساخت های درونی کشور، تحکیم قوا،خیزش نهضت علمی، مقاومت در برابر استکبار و وحدت و انسجام داخلی را از دیگر عوامل تداوم استقلال و عزت دانست و گفت: راههای حفظ استقلال و عزت ملی از دریچه خدمت صادقانه دولت به مردم، صیانت از دستاوردهای انقلاب و اجرایی کردن الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت است.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین، یادآور شد: مردم ایران همواره از هر گروه و اقشار و با سلیقه های سیاسی مختلف حضوری حماسی گونه در راهپیمائی 22 بهمن داشتند لذا دولت نیز باید با خدمت صادقانه موجب تداوم این حضور پرافتخار و عزتمند شود.

کعبی با بیان اینکه شعار مردم در روز 22 بهمن ادبیات مذاکره با 1+5 را تعیین می کند، تصریح کرد: فریاد مردم در راهپیمائی 22 بهمن پیام حقیقی ملت ایران به 1+5 و پشتوانه دیپلماسی تیم مذاکره کننده ایرانی است.

کد N115436

وبگردی