آفتاب

بقایی:بهتر بود مردم در جریان جزئیات توافق ژنو باشند/رحیمی:احمدی​نژاد با دولتمردان سابق جلسه می گذارد

بقایی:بهتر بود مردم در جریان جزئیات توافق ژنو باشند/رحیمی:احمدی​نژاد با دولتمردان سابق جلسه می گذارد

فارس نوشت:

حمیدرضا بقایی از مسئولین سابق دولت دهم پیامی که مردم در 22 بهمن امسال به غرب می‌ دهند را مشخص دانست و اظهار داشت: مردم ما جنایت آمریکا را در کودتای 28 مرداد دهه انقلاب در سال 57 و یا انهدام هواپیمای مسافربری کشورمان فراموش نکردند. بنابراین پیامی که مردم در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی به غرب می‌دهند مشخص است.

معاون اجرایی دولت احمدی نژاد در ارزیابی توافقنامه ژنو، اظهار داشت: باید اجازه دهیم ببینیم که مذاکرات دولتمردان کشورمان به کجا منتهی می‌شود اما بهتر بود که مردم را در جزئیات توافقنامه ژنو قرار می‌دادند.

استمرار جلسات احمدی نژاد با دولتمردان سابق در ساختمان ولنجک

محمد رحیمی معاون اول دولت سابق در حاشیه تجدید بیعت احمدی‌نژاد با آرمان‌های امام راحل و شهدا که صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در برهه‌های مختلف انقلاب تاثیرگذار و تعیین‌کننده بوده است و همواره مردم ثابت کردند که با حضور پررنگ خود به اظهارات مقامات غربی پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انقلاب اسلامی به رفتار و کردار مردم در انقلاب برکت می‌دهد اظهار داشت: مردم با حضور خود در انقلاب به ارزش انقلاب می‌افزایند و از ارزش اظهارات مقامات غربی می‌کاهند.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره ادعای ابراهیم یزدی مبنی بر خط دادن ملی مذهبی‌ها به امام(ره) تصریح کرد: آنها نمی‌توانند با این حرف‌ها انقلاب را به نفع خود مصادره کنند چراکه برجستگی و ممتاز بودن امام خمینی بر همه مردم ایران و جهانیان ثابت شده است.

رحیمی با اشاره به این گفته «به خوبی تو همه دشمنان اغراق می کنند» اظهار داشت: امام خمینی در جمع همه دشمنان نیز از جایگاه بالایی برخوردار بودند و به خوبی امام اغراق می‌کنند.

معاون اول دولت دهم در پایان با اشاره به استقرار احمدی‌نژاد در ساختمان ولنجک تصریح کرد: در این ساختمان احمدی‌نژاد جلساتی را با وزرای سابق دولت به صورت گپ دوستانه‌ای برگزار می کند.

29220

 

کد N115428

وبگردی