آفتاب

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به مناسبت فرا رسیدن سالگرد انقلاب اسلامی بیاینه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بیانیه آمده است:

روزهایی که از سر می‌گذرانیم، رنگ و بوی دورانی دارد که مردمانش سی و پنج سال قبل، انقلابی شکوهمند را به پیروزی رسانیدند و همدلانه در مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی ندا سردادند. این مردان و زنان برخاسته از نحله‌های فکری و مکاتب ایدئولوژیک گوناگون اعم از اسلامی و غیراسلامی، سنتی و مدرن، چپ و راست و دانشگاهی و حوزوی، دست در دست یکدیگر و همدلانه علیه نظامی سرکوبگر و فاسد قیام کردند که در آن روزگار از پشتیبانی تام و تمام بسیاری از قدرت های جهانی نیز برخوردار بود. گوناگونی عقیده و مشی و منش گروه های مبارز در آن روزگار، نه تنها نقطة ضعفی برای انقلاب اسلامی به شمار نمی‌رفت، بلکه همین خصیصه بود که توانست ملت ایران را یک پارچه به میدان آورده و یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ را رقم بزند.

اما امروز و پس از سی و پنج سال، تحقق حماسة سیاسی و روی کار آمدن دولت اعتدال، فرصتی را رقم زده است که بایستی هوشیارانه از آن بهره جوییم. اکنون نوبت همدلی و اتحاد بین نیروهای دلسوز نظام اسلامی است تا شانه به شانه یکدیگر به برطرف کردن کاستی‌ها، ضعف‌ها و اختلافات بی‌پایه پرداخته و با نگاهی به آینده در راه سازندگی ایران اسلامی در تمام زمینه ها قدم بردارند. امروز نیاز مبرم جامعه ایران این است که گروه‌های فکری و کنشگران سیاسی و مدنی متعهد را به رسمیت شناخته و همه زیر چتر قانون، بتوانند سخنان خود را به صراحت و بدون بیم و واهمه از برداشت سلیقه‌ای از قانون اعلام کنند تا هر یک از منظر خویش، بخشی از دغدغه‌های این ملت را بازگو نموده و زمینه درمان آن‌ها را فراهم آورند.

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و ابراز امیدواری می کند بتوان در عرصه جامعه مدنی و فعالیت‌های سیاسی در کشور، فضای بازتر و جدیدی ایجاد شود تا روند تحول خواهی در کشور متوقف نشده و پویایی و پیشرفت روز افزون نصیب ملت ایران شود.

انتهای پیام

کد N115383

وبگردی