آفتاب

نماینده ایلام: اظهارات اخیر مقامات آمریکایی نشانه ضعف آنان است

نماینده ایلام: اظهارات اخیر مقامات آمریکایی نشانه ضعف آنان است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ملت بیدار ایران اسلامی باید در روز 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به اظهارات بی‌ادبانه سردمداران آمریکا بدهند.

عمران علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با خلق حماسه سیاسی دیگری، پرشورتر از هر سال و جواب دندان‌ شکنی برای استکبار و زیاده‌خواهی سردمداران آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی و مردم غیور و ولایت مدار ایلام شرایط حساس کنونی کشور را بهتر درک کرده و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام خواهند شد افزود: عقیده و ایمان ملت بزرگ ایران اسلامی همان عقیده و ایمان سال 57 است که شاه و نظام سلطه را از کشور اخراج کرد.

علی‌محمدی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف انقلاب، استکبار ستیزی و استقلال طلبی کشور بوده که راهپیمایی 22 بهمن هر سال نمادی از استکبار ستیزی ملت ایران است و شعار و هدف مردم در این روز، مبارزه با استکبار و زیاده خواهی‌های نظام سلطه، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و خلف صالح و شایسته‌اش مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب و شهداست.

نماینده شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران استقلال و احترام متقابل در عرصه بین‌المللی است ولی اگر کسی نادانی کند و قصد ضربه زدن به این کشور ولایی داشته باشد یقینا جواب پشیمان کننده‌ای خواهد گرفت، چرا که این نظام اسلامی متکی به قدرت الهی و قدرت درون‌زای مردمی است.

وی با بیان اینکه در عرصه بین‌المللی نه دست به یقه کسی خواهیم شد و نه دست به دامن کسی گفت: نظامی که متکی به قدرت الهی و بر اساس اصل مترقی ولایت فقیه بنا نهاده شده ترس از هیچ قدرتی به غیر از قدرت لایزال الهی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی گفت: اظهارات خارج از عرف، و غیر دیپلماتیک مقامات آمریکایی نشانه ضعف و ترس آنان است و جامعه بین‌المللی به خوبی می‌داند که سردمداران آمریکا اهل گفت‌وگو و منطق نبوده و قابل اعتماد نیستند.

وی اضافه کرد: سردمداران آمریکا منتظر باشند و در روز 22 بهمن پاسخ کوبنده و دشمن ستیز ملت بیدار، بصیر و انقلابی ایران را دریافت کنند.

انتهای پیام

کد N115342

وبگردی