آفتاب

واگویه های نمایندگان استان گلستان از مشکلات مردم به رییس جمهور

واگویه های نمایندگان استان گلستان از مشکلات مردم به رییس جمهور

تهران - ایرنا - نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با اشاره به دیدار نمایندگان استان گلستان با رییس جمهوری گفت: در این جلسه فهرستی از مشکلات اصلی این استان به رییس جمهور ارایه شد.

«رحمت اله نوروزی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در این دیدار نمایندگان استان گلستان مشکلات زیربنایی استان بویژه در حوزه کشاورزی و نیز طرح های نیمه تمام را یادآوری کردند.

به گفته این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، استان گلستان در حوزه کشاورزی با مشکلات عدیده ای از جمله گرانی و کمبود بذر و کودشیمیایی مواجه است و طرح های مربوط به احداث سد برای تامین آب کشاورزی در استان نیز نیمه تمام رها شده اند.

نوروزی همچنین به بدهی دولت به نیروگاه های استان گلستان اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری نیز به نمایندگان یادآور شد دولت در مجموع 22 هزار میلیارد تومان به صنعت برق به دلیل اجرای ناقص قانون هدفمندی یارانه ها بدهکار است که باید این مشکل ریشه ای حل شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: رییس جمهوری برای حل مشکلات استان از جمله بیکاری از طریق رونق گردشگری استان قول مساعد داد و درباره تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله احداث خط آهن و خطوط مواصلاتی، سرمایه گذاری در طرح های پتروشیمی نیز به نمایندگان کمبود شدید بودجه عمرانی کشور را متذکر شد.

نوروزی خاطر نشان کرد: رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، به تدریج تولید نفت در سال آینده افزایش یابد و بتوان زمینه را برای سرمایه گذاری در طرح های عمرانی فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان استان های خراسان شمالی و گلستان امروز دوشنبه برای بیان مشکلات، و بررسی راهکارهایی به منظور توسعه و پیشرفت حوزه های انتخابیه خود به دیدار رییس جمهوری رفتند.

تاکنون نمایندگان استان های مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و نمایندگان اقلیت های مذهبی، گیلان، هرمزگان و شهرستان های استان تهران با رییس جمهوری برگزار شده است.

سیام**2025 ** 1418
کد N115303

وبگردی