آفتاب

دعوت جهاد دانشگاهی برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت جهاد دانشگاهی برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن

جهادگران جهاد دانشگاهی به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

«انقلاب اسلامی ایران نتیجه تمسک ملتی آگاه و عزتخواه به دو امانت رسول‌الله یعنی کتاب خدا و عترت طاهرین و جهاد در راه اسلام ناب محمدی (ص) است.

نعمتی که از این مجاهدت و جانفشانی نصیب ملت ایران شده، استقلال و آزادی در ذیل لوای با عظمت جمهوری اسلامی است و در این میان، یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، مظهر این حرکت مستمر و شاخصِ امیدبخش همه استقامت‌ورزی‌های پس از آن است.

بیست و دوم بهمن ماه، تابلوی راهنما به سمت راه منور هدایت الهی و ولایت فقیه و انگشت اشاره به خون‌های پاک بر زمین ریخته شده یاوران دین خداست.

این روز، یادآور اصلی بنیادین از دین مبین اسلام است که تاکید می‌کند برای استقرار احکام کاملترین دین خدا مفاهیم ارزشمند مجاهده، ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مظلوم، رهایی از بند وابستگی مادی گرایان اموری اجتناب‌ناپذیرند. تاریخ نشان داده که حقد و کینه دشمنان ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی نیز اگرچه در ظاهر ملبس به احقاق حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و منع ساخت سلاح هسته‌ای است اما به واقع تار و پود عیان آن، اراده‌ای شیطانی و متکبرانه برای از بین بردن تدریجی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

اما ملت ایران به لطف الهی و پس از گذراندن امتحانات و ابتلائات فراوان در مسیر حرکت خود به‌خوبی ماهیت تهاجم گوناگون دشمن را می‌شناسد و با هوشمندی و پیروی از رهبری فرزانه، شجاع و زمان‌شناس، استراتژی‌های اصولی خود را دنبال کرده و فریب نخواهد خورد.

اینک در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جهادگران جهاد دانشگاهی در کنار سایر اقشار مردم مسلمان ایران، بانگ وحدت آفرین الله اکبر سرمی‌دهند و ضمن دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی پرشکوه دشمن‌شکن 22 بهمن ماه، بار دیگر با امام راحل (ره) و شهیدان این مرز و بوم اسلامی پیمان می‌بندند که با تبعیت کامل از ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و حفظ و تقویت روحیه استکبار ستیزی با تمام توان در راه تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت نمایند.»

انتهای پیام

کد N114598

وبگردی