آفتاب
مدیرعامل بانک تجارت:

معادل 160 میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات معدنی تامین می شود

معادل 160 میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات معدنی تامین می شود

تهران - ایرنا - مدیرعامل بانک تجارت گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده با سازمان ایمیدرو به میزان 160 میلیارد تومان برای خرید 120 دستگاه ماشین آلات معدنی دست اول و دوم تامین می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا رنجبر فلاح عصر یکشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه مذکور، اظهار داشت: تامین مالی خرید ماشین آلات دست اول به میزان 80 درصد با دوره سه تا پنج سال فراهم می شود.

وی گفت: ماشین آلات دست دوم سهم بانک 70 درصد خواهد بود که دوره زمانی دو تا چهار سال برای آنها پیش بینی شده است.

رنجبر فلاح، نرخ سود تسهیلات اعطایی مطابق بسته پولی را 21 درصد ذکر کرد و گفت: این رقم پائین ترین نرخی است که در نظام بانکی به مورد اجرا گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور، مراحل اداری آن را تا پایان سال جاری دنبال خواهند کرد و در سال 1393 اعطای تسهیلات صورت می گیرد.

رنجبر فلاح ابراز امیدواری کرد: پس از اجرای این طرح، پروژه های جدیدی بین این بانک و ایمیدرو به مورد اجرا گذاشته شود که براساس آن به جای تامین مالی، سرمایه گذاری مشترک صورت گیرد و دو طرف از سود سرمایه گذاری سهم الشرکه خود بهره مند شوند.

وی گفت: امروز در چارچوب این تفاهم نامه علاوه برایمیدرو، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به عنوان شریک جدید این بانک محسوب می شود که نقش تضمین کننده ریسک سرمایه گذاری بانک را در این حوزه برعهده دارد.

این تفاهم نامه عصر یکشنبه بین مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو و محمدرضا رنجبر فلاح مدیرعامل بانک تجارت در محل ایمیدرو امضا شد.

اقتصام (3)1559**1558
کد N114035

وبگردی