آفتاب

نعیم قاسم: جنگ ما در سوریه دفاع از مقاومت است و ادامه خواهد داشت

نعیم قاسم: جنگ ما در سوریه دفاع از مقاومت است و ادامه خواهد داشت

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با دفاع از عملیات نظامی این حزب در سوریه تاکید کرد: دلیل حمایت نظامی ما از سوریه از بین بردن تلاش‌هایی است که قصد دارند سوریه را همپیمان اسرائیل کرده و آن را به عنصری علیه مقاومت بدل کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این مطلب گفت: حزب الله در ابتدا وارد درگیری‌های سوریه نشد اما پس از یک سال و هشت ماه بر خود واجب دید که به حمایت از ستون مقاومت (سوریه) برخیزد. ستونی که مسیر امداد رسانی به نیروهای مقاومت در لبنان و دیگر مناطق نیز هست.

وی با ابراز شگفتی از حمایت‌های برخی طرف‌های داخلی از تروریست‌های سوری، از جناح 14 مارس خواست تا از حمایت تکفیری‌ها بپرهیزد و شرایط مساعدی جهت انجام عملیات برای آنها فراهم نکنند چرا که با این کار لبنان را بیش از پیش وارد بازی‌های خطرناک و نادرست کرده و به منافع اسرائیل خدمت می‌کنند.

نعیم قاسم ادامه داد: تروریست‌های انتحاری در مقابل مقاومت و ارتش لبنان ایستاده‌اند چرا که مقاومت به سدی در مقابل اقدامات آنها تبدیل شده است.

معاون دبیر کل حزب الله افزود: جنگی که تکفیری‌ها و انتحاری‌ها آغاز کرده‌اند نیازمند قربانی دادن و جان‌فشانی است و حزب الله با تمام توان برای کاهش تاثیرات و مصائب این جنگ تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه حزب الله هیچگاه مواضع سیاسی خود را تغییر نمی‌دهد، افزود: ما به مبارزه با اسرائیل و مزدوران این رژیم و دفاع از مقاومت در سوریه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

کد N113977

وبگردی