آفتاب

مردم با شرکت در راهپیمایی22بهمن حمایت از آرمان امام و شهدا را نشان دهند

مردم با شرکت در راهپیمایی22بهمن حمایت از آرمان امام و شهدا را نشان دهند

تهران-ایرنا- بنیاد 15 خرداد با صدور بیانیه ای ضمن اعلام آمادگی همه کارکنان این بنیاد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از مردم خواست با شرکت در این راهپیمایی حمایت از آرمان امام و شهدا را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این بنیاد امروز (یکشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: بیداری امت مسلمان ایران و استکبارستیزی قهرمانانه آنها که یادگار امام عظیم الشان (رضوان الله تعالی علیه) بوده و تحت راهبری مدبرانه مقام معظم رهبری همچنان پیشتاز تمام ملل و دول اسلامی است؛ ارزشمندترین و گرانقدرترین سرمایه و عنایت خداوند متعال به ملت ماست.

در این بیانیه آمده است: در این شرایط حساس جهانی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با لجاجتی بیش از پیش کمر به تخریب توانمندی ها و پیشرفت مردم و کشور ایران بسته اند، مجموعه کارکنان بنیاد پانزده خرداد همگام و هماهنگ با تمام هموطنان در راهپیمایی پرشکوه سالروز پیروزی انقلاب عظیم ایران شرکت می کنند.

این بیانیه تصریح کرده است: بنیاد پانزده خرداد از کلیه اصناف و اقشار مردم خداجو و همیشه در صحنه این مرز و بوم دعوت می کند تا با برپایی هرچه نمایان تر این همبستگی تاریخی، اقتدار همیشگی خود و حمایت مستحکم از آرمان ها و اهداف والای شهدا و امام شهدا را نشان دهند.

بنیاد 15 خرداد، در سال 1360شمسی متعاقب فرمان امام (ره) برای رفع محرومیت و برطرف کردن مشکلات اقتصادی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی تشکیل شد.

سیام**9157 *1449
کد N113907

وبگردی