آفتاب

پیام رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

پیام رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

تهران- ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد ملت ایران مانند همیشه در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهد یافت و این بار با شعارهای خود پاسخ تهدیدهای گستاخانه و بی ادبانه آمریکایی ها را می دهد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت الله احمد جنتی همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرده است.

متن کامل این پیام بدین شرح است: یا ایها الذین آمنو ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه 7)

با سلام برروح بلند حضرت امام (قدس سره) و ارواح طیبه شهدای عزیز به استقبال روز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی می رویم.

روز برقراری حکومت اسلامی و عزت و سرفرازی جهادگر اسلام و ذلت و سرشکستگی استکبار جهانی و تحقق وعده الهیˈ ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکمˈ

دبیر شورای نگهبان در ادامه این پیام می افزاید: ویژگی امسال، تهدیدهای گستاخانه و شاخ و شانه کشیدن های بی ادبانه آمریکا است که مانند همیشه ملت غیور و دشمن شکن ایران روز 22 بهمن با حضور میلیونی در سراسر کشور با شعار «مرگ بر آمریکا و هیهات منا الذّله» پاسخ آنها را خواهد داد و مشتهای پولادین خود را بر دهان آنان خواهد کوبید و مقاومت و وحدت کلمه و ولایت پذیری خود را به رخ آنها خواهد کشید تا بدانند این ملت با صلابت و استوار تا پای جان در حمایت از اسلام و انقلاب خود ایستاده و هرگز تسلیم قدرت های سلطه گر و خونخوار و غارتگر نخواهد شد.

سیام**9157 **7261*1449
کد N113898

وبگردی