آفتاب

پیام آیت‌الله جنتی به مناسبت حماسه بزرگ راهپیمایی 22 بهمن

پیام آیت‌الله جنتی به مناسبت حماسه بزرگ راهپیمایی 22 بهمن

در آستانه بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن و دعوت مردم به حضور در راهپیمایی باشکوه این روز، پیامی از سوی آیت‌الله جنتی نماینده مقام معظم رهبری و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، متن این پیام به شرح زیر است.

«بسمه تعالی

یا ایها الذین آمنو ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه 7)

با سلام بر روح بلند حضرت امام (قدس سره) و ارواح طیبه شهدای عزیز به استقبال روز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم.

روز برقراری حکومت اسلامی و عزت و سرفرازی جهادگر اسلام و ذلت و سرشکستگی استکبار جهانی و تحقق وعده الهی ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

ویژگی امسال، تهدیدهای گستاخانه و شاخ و شانه کشیدن‌های بی‌ادبانه آمریکا است که مانند همیشه ملت غیور و دشمن‌شکن ایران روز 22 بهمن با حضور میلیونی در سراسر کشور با شعار «مرگ بر آمریکا و هیئات من‌الذّله» پاسخ آنها را خواهد داد و مشت‌های پولادین خود را بر دهان آنان خواهد کوبید و مقاومت و وحدت‌کلمه و ولایت‌پذیری خود را به رخ آنها خواهد کشید تا بدانند این ملت با صلابت و استوار تا پای جان در حمایت از اسلام و انقلاب خود ایستاده و هرگز تسلیم قدرت‌های سلطه‌گر و خون‌خوار و غارتگر نخواهد شد.»

انتهای پیام

کد N113800

وبگردی