آفتاب

سردار سهید حسین شاطری تک ستاره مقاومت اسلامی در منطقه بود

سردار سهید حسین شاطری تک ستاره مقاومت اسلامی در منطقه بود

سمنان - ایرنا - قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به نقش و مقام ویژه سردار شهید حسن شاطری در مقاومت، گفت: این شهید بزرگوار تک ستاره جهان در مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی بود.

سردار محسن انصاری روز یکشنبه در دیدار با خانواده و پدر شهید سردار شاطری در سمنان، افزود: فعالیتهای این شهید بزرگوار باید به الگویی برای جوانان امروز جامعه تبدیل شود.

وی با تمجید رشادتهای سردار شهید شاطری در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه، اظهار داشت: شهید شاطری مجاهد خاموش مقاومت در منطقه بود.

وی با بیان اینکه شهید شاطری علاقه ای به مطرح شدن فعالیتهایش نداشت، اضافه کرد: حضور رزمندگانی مانند ایشان در صف مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی باعث مطرح شدن نام ایران اسلامی شد.

وی این شهید را شهید مطرح بین المللی دانست و با قدردانی از خانواده شهید شاطری، گفت: پرورش این شهید نشاندهنده جایگاه ویژه این خانواده بزرگوار در تربیت فرزندی شایسته برای انقلاب و اسلام است.

انصاری دوران جنگ تحمیلی را که صدام با کمک تمام کشورهای دنیا به جنگ با ایران اسلامی پرداخت، دوران مظلومیت انقلاب اسلامی در جهان عنوان و تصریح کرد: شهید شاطری پس از جنگ تحمیلی نیز به فعالیت خود در کشورهای اسلامی ادامه داد و امروز کشورهای اسلامی درگیر در مقاومت او را بهتر می شناسند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شهید سردار شاطری را الگویی برای جوانان امروز دانست که نیاز به شناخت دقیق تری دارد.

پدر شهید سردار شاطری نیز با ذکر خاطراتی از این شهید گفت: خاک ایران اسلامی قابل سجده است زیرا در هیچ کجای دنیا این آزادی وجود ندارد.

سالگرد عروج ملکوتی شهید سردار شاطری پنجشنیه جاری در سمنان برگزار می شود.

شهید سردار حسن شاطری از اهالی شهر سمنان، پس از دوران جنگ تحمیلی با عناوین مختلف در جبهه های مقاومت خدمت کرد و در بهمن سال 91 به مقام شهادت نائل آمد.ک/2

611/608/ 1539
کد N113529

وبگردی