آفتاب

بیانیه فراکسیون زنان مجلس به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

بیانیه فراکسیون زنان مجلس به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه که به امضای فاطمه رهبر رییس فراکسیون زنان رسیده، بر نقش پر رنگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید شده است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

به یمن فرا رسیدن سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل و پرچمدار قافله‌ی عشق همچنین تجدید بیعت مجدد با جانشین بحق آن عزیز سفر کرده، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر این باوریم که تنگناها و محاصره‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان هرگز نخواهد توانست فرزندان راستین امام راحل را به زانو در آورد و به فضل و قوه الهی دیری نخواهد پاید که نابودی استکبار جهانی را با فرج مولا و آقایمان حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواهیم بود.

دهه فجر یادآور یاد و خاطره معمار انقلاب خمینی کبیر(ره) که تا ابد نام بلندش بر جریده زرین تاریخ ودر قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط گردیده است.

پس یاد کنیم از همه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها،‌جانفشانی‌ها و فهم و بصیرت ملتی بزرگ و همچنین استقامت و پایداری مردان و زنانی که زیر وحشیانه‌ترین شکنجه‌های تاریخ ستمشاهی قد خم نکردند و همواره بر حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) اصرار ورزیدند.

از صمیم جان و اعماق وجود و ایمان یاد و خاطره‌ی تمامی شهدای این رویداد بزرگ تاریخ را گرامی داشته و در برابر عزت و بزرگی آن عزیزان گلگون کفن سر تعظیم فرود می‌آوریم.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت ولی عصر(عج) استمرار خواهد داشت.

بی‌تردید حضور زنان و دختران همپای مردان و نیز ترغیب اعضای خانواده برای حضور موثر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نه تنها حافظ ارزش‌ها و منافع و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهند بود بلکه الگوی مثال‌زدنی زنان مسلمان، توانمند و تاثیرگذار را در همه عرصه‌های جامعه بار دیگر خلق خواهد نمود.

به امید پیروزی نهایی حق علیه باطل

پیشاپیش فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام از حضور حداکثری اقشار مختلف به ویژه زنان مومن و متعهد انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن کمال تشکر و سپاسگذاری را اعلام می‌نماید.

انتهای پیام

کد N113464

وبگردی