آفتاب

نتانیاهو: هرکس به امنیت اسرائیل لطمه بزند، مرگش حتمی است

نتانیاهو: هرکس به امنیت اسرائیل لطمه بزند، مرگش حتمی است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سیاست اسرائیل در یک مساله خلاصه می‌شود و آن اینکه هر کس به امنیت ما لطمه‌ای بزند، مرگش حتمی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی "صفا"، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز (یک شنبه) در نشستش با کابینه این رژیم درخصوص حمله اسرائیل به یکی از حامیان مقاومت در شهر "دیر البلح" در مرکز نوار غزه گفت: سیاست تهاجمی ما مبتنی بر این اصل است که هر کس ما را هدف قرار دهد و یا برای هدف قرار دادن ما نقشه بکشد، مرگش حتمی است.

در همین حال، "موشه یعالون"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم زندگی شهروندان اسرائیلی را مختل کند و با جدیت علیه هر کس که برای ضربه زدن به ما تلاش کند، عمل خواهیم کرد.

موشه یعالون عنوان داشت: اسرائیل به تعقیب افرادی که تلاش می‌کنند به امنیت ما لطمه بزنند، ادامه خواهد داد و عاملان این اقدامات بهای سنگینی خواهند پرداخت.

وی با بیان این ادعا که حماس مسئول ‌آنچه که در نوار غزه رخ می‌دهد است گفت: اگر حماس نداند که چگونه نوار غزه را تحت کنترل خود بگیرد، بهای سنگینی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

کد N113312

وبگردی