آفتاب
دریادار سیاری:

۲۲ بهمن روز نمایش اقتدار نظام است

۲۲ بهمن روز نمایش اقتدار نظام است

جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان بسیار جایگاه بالایی است چرا که قدرت ملی ما بالاست و قدرت ملی را مولفه های اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی مشخص می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز نشان دادن اقتدار و توان بازدارندگی ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران است و ۲۲ بهمن روزی است که انقلاب را بیمه می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری امروز در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در اوایل انقلاب ما دو شعار مهم و برگزیده داشتیم یکی «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و عوامل موثر در پیروزی انقلاب همچون امام، مردم، وحدت و دین و ضامن همه این پیروزی‌ها خون شهدا بود که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا به بار نشست.

وی با تاکید بر اینکه هر چه امروز داریم به برکت انقلاب است، افزود: ما همه آنچه را که در بدو انقلاب شعار می‌دادیم را به دست آوردیم یعنی هم استقلال و هم آزادی و جمهوری اسلامی بدون تکیه و نفوذ شرق و غرب.

سیاری با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب همه توانمندی‌های دشمنان روی خط آمد تا جلو رشد انقلاب را بگیرد، اذعان داشت: اولین کاری که دشمنان انقلاب انجام دادند، ترور شخصیت‌ها بود که حدود هفده هزار شهید ترور داریم و بعد از آن به دنبال اختلافات قومی و مذهبی و بحث جدایی طلبی را مطرح کردند که این کار هم راه به جایی پیدا نکرد.

وی ادامه داد: بعد از این همه دسیسه به یک آدم دیوانه‌ای چون صدام که به دنبال قدرت طلبی در منطقه بود روی آوردند و با تجهیز و پشتیبانی او ۸ سال جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در دویست سال گذشته هر جنگی که در ایران اتفاق افتاده یک قسمتی از خاک آن جدا شده است، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی طول کشید اما با دفاع مقدسی که صورت گرفت حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

سیاری با اشاره به اینکه با قدرت ملی جایگاه هر کشوری را می‌سنجند، خاطرنشان کرد: جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان بسیار جایگاه بالایی است چرا که قدرت ملی ما بالاست و قدرت ملی را مولفه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی مشخص می‌کند.

وی با انتقاد از لحن بی‌ادبانه اظهارات اخیر مقامات امریکایی گفت: اگر دشمن ما می‌توانست صدمه‌ای به ما وارد کند این کار را می‌کرد و مطمئن باشید نمی‌تواند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مردم ما در روستاهای دوردست هم از این مواضع اخیر و اظهار نظر‌ها به خروش آمدند، افزود: اقتدار کشور تنها در سلاح‌های پیشرفته نیست آنچه که اقتدار می‌آورد ایمان و عزم و اراده قوی است که می‌تواند تودهنی محکمتری بزند و نمونه آن را در زمان دفاع مقدس با حضور زنان خرمشهری با تفنگ شکاری در مقابل تیربار‌ها و تانک‌های دشمن ثابت کردیم.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز نشان دادن اقتدار و توان بازدارندگی ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران است و ۲۲ بهمن روزی است که انقلاب را بیمه می‌کند.

 

کد N113265

وبگردی