آفتاب

ارجاع پرونده مظنونان کشتار 7 روباه در اصفهان به مراجع قضایی

ارجاع پرونده مظنونان کشتار 7 روباه در اصفهان به مراجع قضایی

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان گفت: محیط زیست استان اصفهان به سه نفر مظنون شده است و طبق بررسی‌های اولیه مشخص شده این است که متهم یا متهمین از میان همین سه نفر هستند.

کیومرث کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، درباره آخرین وضعیت پرونده شکار غیرقانونی هفت قلاده روباه در کمشچه اصفهان اظهار کرد: بر اساس تحقیقات اولیه، محیط زیست استان اصفهان به سه نفر، مظنون و پرونده‌ این افراد به مقامات قضایی ارسال شده است.

وی افزود: پس از بررسی پرونده آن‌ها توسط مراجع قضایی و به دست آمدن نتیجه قطعی، محیط زیست استان اصفهان، اشد مجازات را برای آن‌ها خواستار خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر اساس آنچه که در تحقیقات اولیه این اداره‌کل به دست آمده هدف فرد یا افرادی که اقدام به چنین کاری کرده‌اند دفع حیوان موزی بوده است با این وجود پیگردهای قانونی در خصوص این افراد انجام خواهد شد.

کلانتری تصریح کرد: در قانون مجازات‌ مختلفی برای متخلفان شکار غیرمجاز در نظر گرفته شده است و قانون گذار باید آن را تعیین کند، اما اداره کل محیط زیست استان تلاش دارد اشد مجازات برای متهمان در نظر گرفته شود زیرا کشار هفت قلاده روباه حرکتی دور از انسانیت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در بررسی‌های اولیه مشخص شده این است که متهم یا متهمین از میان همین سه نفر هستند، اما تاکنون جرم کسی ثابت نشده است و منتظر اثبات جرایم هستیم.

به گزارش ایسنا، اوایل ماه جاری تصاویر تکان ‌دهنده از کشتار هفت قلاده روباه و قرار دادن آن در دید عموم در کمشچه اصفهان منتشر شد.

انتهای پیام

کد N113122

وبگردی