آفتاب
آب خضر در نشست خبری:

حضور مردم بر قدرت دیپلماسی و مذاکره خواهد افزود/ شعار "مرگ بر آمریکا" و "لبیک یا حسین" گزینه روی میز ملت ایران است

حضور مردم بر قدرت دیپلماسی و مذاکره خواهد افزود/ شعار "مرگ بر آمریکا" و "لبیک یا حسین" گزینه روی میز ملت ایران است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری ضمن تشریح برنامه های22 بهمن گفت: مردم در 22 بهمن ملت ایران اسلامی در پاسخ به سخنان سخیف سردمداران شیطان صفت آمریکا گزینه های روی میز خود را با فریاد رسا مرور خواهد کرد و شعار "مرگ بر آمریکا" و "لبیک یا حسین" گزینه روی میز ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، عطار آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری که به مناسبت 22 بهمن برگزار شد به تشریح برنامه های مراسم های 22 بهمن پرداخت و گفت:  22 بهمن امسال در آغازین سال دولت یازدهم با شعار محوری تدبیر و امید و با طرح سیاست اعتدال اعتماد ملت بزرگ ایران را جذب نموده است و تحرک دیپلماسی شرایط ویژه ای را پیش روی ایران و جهان قرار داده است لذا این مراسم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به ویژه تاکید ریاست جمهوری به حضور همه اقشار، احزاب  و گرایشات مختلف در راهپیمایی این روز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه 22 بهمن روز بزرگ فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی است افزود: 22 بهمن جمهوری اسلامی مردمی ترین و بزرگترین جشن ملت ایران است و همان گونه که مقام معظم رهبری، مراجع عظام و روسای محترم قوای سه گانه تاکید کردند حفظ وحدت بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ملت ایران است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مردم با حضور وصف ناپذیر خود در راهپیمایی امسال بر قدرت دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کننده خواهند  افزود و یاوه گویی های دشمنان ملت و به ویژه گزافه گویی چند روز گذشته سران آمریکا که آن چه بر زبان راندند و هرگز در شان ملت ایران نبود را پاسخی دندان شکن خواهند داد.

وی ادامه داد: مردم در 22 بهمن ملت ایران اسلامی در پاسخ به سخنان سخیف سردمداران شیطان صفت آمریکا گزینه های روی میز خود را با فریاد رسا مرور خواهد کرد. شجاعت، شکست ناپذیری، عزت خواهی، حق طلبی، اقتدار، شهادت طلبی و پیشرفت های بزرگ نظامی، علمی، فرهنگی و اقتصادی را در پرتو ولایت به عنوان پیشرفت های غیرقابل چشم پوشی مردم ایران  است و شعار "مرگ بر آمریکا" و "لبیک یا حسین" گزینه روی میز ملت ایران است که در بیش از هزار شهر و شهرستان و 4 هزار روستای سراسر کشور و در تمامی مسیرهای منتهی به میدان بزرگ آزادی تهران سر خواهند داد.

آب خضر سپس به معرفی برنامه های ویژه شب 22 بهمن پرداخت و گفت:  مراسم گلبانگ تکبیر و فریاد الله و اکبر در شامگاه 22 بهمن امسال به یاد تکبیرهای بهمن سال 57 راس ساعت 9 شب در آسمان میهن طنین انداز خواهد شد.

وی مراسم نورافشانی را از دیگر برنامه های این شب دانست و گفت: همزمان با طنین گلبانگ تکبیر آسمان تمامی مراکز استان ها و 300 شهر و  روستاهای کشور همزمان در چندین نقطه شهر تهران در شامگاه 21 بهمن به شکرانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نور باران و نورافشانی خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  ادامه داد: برگزاری مراسم معنوی غبارروبی مزار شهدای عزیز در 18 هزار گلزار شهدا در سراسر کشور انجام خواهد شد و از مراسم های ویژه در بهشت زهرا گرامیداشت شهدای گرانقدر اقلیت های دینی در آرامگاه ویژه و مزار آنان تا مراسم های ویژه گلزار اهل سنت و ویژه روستایی از جمله آنان است.

وی در ادامه برنامه ها و تمهیدات مراسم 22 بهمن پرداخت و گفت:  22 بهمن حماسه حضور همدلی و وحدت بخش مردم ایران همزمان در بیش از هزار بخش، شهر و شهرستان و بیش از 4 هزار روستای کشور در دفتر خاطرات جهانیان ثبت خواهد شد.

آب خضر ادامه داد: در تهران نیز مردم عزیز از ساعت 9 صبح از مسیرهای 10 گانه به سوی میدان آزادی حرکت خواهد کرد. در ضمن حضور خانواده شهدا، پدران، مادران به ویژه خانواده شهدای عرصه علم و  فناوری همراه با تصاویر زیبای شهدا زینت بخش مسیرهای راهپیمایی خواهد بود.

وی حضور گسترده جانبازان ویلچری را از دیگر برنامه ای مراسم 22 بهمن دانست  و گفت جانبازان ویلچری به ویژه عزیزان شیمیایی و قطع نخاع اعلام کردند با وجود مشکلات و وخامت احوال برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن با ولایت رهبری دوباره بیعت خواهند کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعزام بیش از 170 هنرمند در گروه های هنری و فرهنگی برای جشن های انقلاب به 60 کشور جهان را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و گفت: امسال بیش از 250 خبرنگار خارجی و 1800 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در تهران و بیش از 2500 خبرنگار و عکاس و تصویربردار در تمامی استان های کشور و تمامی شبکه های برون مرزی این مراسم را به صورت مستقیم پوشش خبری و تصویری خواهند داد.

وی استقرار بیش از 14 کیلومتر سیستم صوتی در مسیرهای راهپیمایی را از دیگر اقدامات انجام شده برای این مراسم دانست و گفت:  در مسیر راهپیمایی و میدان آزادی و ارایه خدمات صوتی با اضافه نمودن بیش از 600 بلندگو در مسیرهای ده گانه راهپیمایی تهران و ارایه بیش از 195  کیلومتر سیستم خدمات صوتی به عنوان بزرگترین سیستم صوتی از دیگر اقدامات انجام شده است.

آب خضر برپایی بیش از 980 غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدادی و رفاهی توسط تشکل های مردمی را از جمله برنامه های ویژه این مراسم دانست و گفت:  البته  حدود 18 هزار غرفه در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده که به معرفی محصولات تولیدی، صنعتی شرکت های ایرانی  و به عنوان تجلی بخش حماسه اقتصادی ایرانی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال حدود 72 چادر به عنوان ایستگاه سلامت و استراحت سالمندان توسط جمعیت هلال پیش بینی شده است ادامه داد: در راهپیمایی 22 بهمن ناوگان حمل و نقل عمومی، سرویس دهی رایگان مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی از تمام میادین و بخش هایی از شرکت تاکسیرانی از ساعت 6 صبح جهت رفت و آمد مردم به انجام خدمات اقدام خواهند کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری نمایشگاه های ویژه بر اساس شعار سال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را از برنامه های متفاوت امسال دانست و گفت: گروه های سرود و رزم نواز، اجرای برنامه های زنده، توزیع پرچم جمهوری اسلامی، تصاویر امام و رهبری، توزیع پوستر و تراکت و اقلام تبلیغاتی دست ساز توسط شرکت های مردمی و نهادها، زینت بخش مراسم امسال خواهد بود.

وی با بیان اینکه دستگاه های مختلف اعم از راهپیمایی و رانندگی، پلیس راهور، هلال احمر، شهرداری، آتش نشانی، سازمان آب و برق، اورژانس، عوامل انتظامی، انتقال خون در این مراسم حضور فعالی خواهند داشت افزود: تشکیل ستاد گمشدگان، آماده سازی مساجد برای برپایی نمازهای جماعت، حضور 1500 هنرمند عکاس جوان برای ثبت افتخارات از دیگر برنامه های امسال است.

کد N112908

وبگردی