آفتاب
جمیری:

روستاهای اطراف نیروگاه بوشهر محروم‌اند

روستاهای اطراف نیروگاه بوشهر محروم‌اند

پیش بینی این بود که با توجه به شرایط کنونی در بودجه ۹۳ اعتبارات لازم پیش‌بینی شود و این پیشنهاد جزء پیشنهادات کمیسیون امنیت ملی است، لذا خواهشمندم که اجازه دهید که این پیشنهاد در مجلس مطرح و نمایندگان مردم هم در راستای اجرای عدالت به ان رای مثبت دهند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۴۰سال است که نیروگاه هسته‌ای بوشهر تاسیس شده و دو روستا در مجاورت این نیروگاه همواره در انتظار جابه‌جایی هستند و از امکانات محروم‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در تذکری با بیان اینکه نکته اساسی و مهمی که در ایام دهه فجر تداعی‌گر اذهان است موضوع عدالت است، اظهار داشت: مستحضر هستید که حدود ۴۰سال است که نیروگاه هسته‌ای بوشهر تاسیس شده و دو روستا در مجاورت این نیروگاه همواره در انتظار جابه جایی هستند و از امکانات محروم‌اند.

نماینده مردم بوشهر در ادامه این مطلب افزود: پیش بینی این بود که با توجه به شرایط کنونی در بودجه ۹۳  اعتبارات لازم  پیش‌بینی شود و این پیشنهاد جزء پیشنهادات کمیسیون امنیت ملی است،  لذا خواهشمندم که اجازه دهید که این پیشنهاد در مجلس مطرح و نمایندگان مردم هم در راستای اجرای عدالت به ان رای مثبت دهند.

کد N112835

وبگردی