آفتاب

دعوت حزب مردمی اصلاحات از مردم برای حضورت گسترده در راهپیمایی 22بهمن

دعوت حزب مردمی اصلاحات از مردم برای حضورت گسترده در راهپیمایی 22بهمن

حزب مردمی اصلاحات در آستانه یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر صادر و از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده‌است: یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور ایامی است که مردم غیور با رهبری عالمانه حضرت امام راحل قدس الله نفس الزکیه و با همراهی مردم صبور و شکور ایران بر طاغوت زمان که از ایادی شیطان بود غلبه کرد.

این بیانیه در خشی دیگر می‌افزاید: در واقع از آغاز نهضت تا به امروز، همین صبر و استقامت ملت رشید ایران و رهبران آن بوده که مانع از انحراف و شکست انقلاب اسلامی شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است. کودتا، ایجاد اختلافات قومی- مذهبی، جنگ تحمیلی: تحریم‌های غیرانسانی و ترورهای ناجوانمردانه تنها بخشی از توطئه هایی هستند که طاغوت‌های دوران علیه حرکت توحیدی و ترقی خواهانه ملت ایران به کار گرفته‌اند.

کیست که نداند دستگاه عریض و طویل رسانه‌ای غرب هر روز چه هجمه اغواگرایانه و چه تصویر وارونه‌ای از جامعه اسلامی ما به مخاطبان خود القا می‌کند؟ کیست که خبائت و زورگویی قدرت‌های استکباری جهان علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ملت ایران را نشنیده‌ باشد و در عین حال کیست که عزت و شرافت این ملت بزرگ را در همین عرصه‌های نابرابر ندیده باشد؟

پس بیائید یکبار دیگر پس از 35سال انقلاب در این یوم‌الله که روز نفی استبداد است مشتها را گره کرده و فریاد برآوریم که ای دشمنان ایران زمین ما جواب شما را در راهپیمایی 22 بهمن با وحدت آحاد ملت ایران نشان خواهیم داد.

در ضمن از کلیه آحاد مردم شهید پرور اسلامی در سراسر ایران و جهان، احزاب و سیاسیون و تشکل‌ها و سایر نهادها دعوت می‌کند یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس کرده وبا حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی‌مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری باشد برای جهانیان.

انتهای پیام

کد N112808

وبگردی