آفتاب

دعوت احزاب، گروه ها وشخصیت ها از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت احزاب، گروه ها وشخصیت ها از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

تهران - ایرنا - احزاب و گروه ها و شخصیت ها با صدور بیانیه های جداگانه از ملت شریف ایران دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همانند گذشته حضور پرشور و وحدت آفرین داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بیانیه خود در این خصوص، آورده است: سی و پنجمین گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی پیام آور این است که ملت ایران در هیچ زمانی در مقابل رژیم های زورگو سر خم نخواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن ماه روزی ماندگار در تاریخ ایران است چرا که در این روز رژیم دیکتاتور و مستبد از بین رفت و حکومتی اسلامی و مردم سالار بر سر کار آمد.

در این بیانیه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی توصیف و اضافه شده است: این انقلاب تا هنگامی که متکی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است، قدرت های جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی توانند صدمه ای به این انقلاب و مردم وارد کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضور پرشور و وحدت آفرین داشته و مشت محکمی بر بدخواهان انقلاب اسلامی بکوبند.



** حزب وحدت اسلامی: 22 بهمن قدرت مردمی نظام را به نمایش می گذارد

حزب وحدت ایران اسلامی هم در بیانیه ای آورده است: 22بهمن روز غرور ملی ملت شریف ایران اسلامی است.

در بیانیه این حزب آمده است: حال برای اینکه حقانیت نظام اسلامی به تثبیت نهایی برسد از ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می خواهد با تمام توان در روز 22 بهمن به صحنه بیایند و دگر بار با حضور خود قدرت نظام را به جهان نشان دهند تا استکبار بداند که این عرصه جایی برای جولان مستکبرین نبوده و نخواهد بود.



**حزب رفاه کارگران: اسلامیت و جمهوریت نظام تفکیک ناپذیرند

به گزارش ایرنا، حزب رفاه کارگران نیز با صدور بیانیه ای از همه اقشار ملت به ویژه کارگران شریف و زحمتکش میهن اسلامی دعوت کرده است تا در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور چشمگیری داشته باشند.

در بیانیه این حزب آمده است: برای این که انقلاب اسلامی از گزند حوادث و دشمنان مصون بماند، ابتدا باید اهدف انقلاب و هم چنین وظایف و تکالیفی که در قبال آن داریم مورد توجه قرار گیرد.

در بیانیه حزب رفاه کارگران از مردم خواسته شده است که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از منافع ملی به طور یکپارچه و در صفی واحد شعار وحدت سر داده و به مخالفان اسلام و جمهوریت نظام ثابت کنند که همواره این دو مقوله از یکدیگر تفکیک ناپذیرند.

سیام**1058**1429**1535
کد N112790

وبگردی